CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

#4721

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2014.01.11., szomb. 20:36

12040 +re
na igen, ez már szerelem :-)
Laci, megértem ha így voltál 2013-ban a szépségverseny után ... :oops:
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:


Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#4723

Hozzászólás Szerző: Plero » 2014.01.12., vas. 18:11

12045-re

CX blokk keresztben :)
By Plero

Avatar
Biker
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2012.11.12., hétf. 21:08
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#4724

Hozzászólás Szerző: Biker » 2014.01.12., vas. 18:27

Van még ott érdekesség löket modositás,távtarto a hengerfej alatt(750ccm)
forditott áramlásu hengerfej.
a kipufogo gyönyörü,mestermunka.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#4725

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2014.01.12., vas. 20:18

1245-re
Ok h CX blokk de nekem nem világos hogy lett eből750?!
Nézzétek meg ezt a képet. Erről beszéltem korábban, ez lehet egy megodás a
repedezett szívó csonkra.
Kis fűrészelés az eredeteiről, egy kis gumicső, bilincsés és máris ott a szívócsonk.
Kép
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Biker
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2012.11.12., hétf. 21:08
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#4726

Hozzászólás Szerző: Biker » 2014.01.12., vas. 20:53

Azért van a tàvtarto hf.alatt mert hosszabb lőketü a fötengö ettől lett több a ccm.

Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#4727

Hozzászólás Szerző: Plero » 2014.01.12., vas. 21:05

12050-re

A karburátort illik alátámasztani, mert lerázza magáról a motor. :D
Az eredeti CX szívótorok nem is egyenesen áll!
By Plero

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

hajtókar

#4728

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2014.01.14., kedd 11:01

12051-re
ebbe csak hajtókar csere volt és henger magasíás és ettől lett 750ccm?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#4729

Hozzászólás Szerző: Plero » 2014.01.14., kedd 12:03

12058-ra

Hajtókar cserétől nem nő a lökethossz.
Főtengely csere tuti. 70mm-re növelik a löketet a 650-esnél akkor lesz belőle kb.:750ccm
Az 500-as löketét 78,5 mm-re növelni a 750ccm-hez. A furat változatlan marad mind a két esetben.
Ezek elméleti számítások.
By Plero

Avatar
Biker
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2012.11.12., hétf. 21:08
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#4730

Hozzászólás Szerző: Biker » 2014.01.14., kedd 17:46

A vizleeresztö csavar laptávolsága 10mm a képet nézve arányaiban 9-10mm lehet a közbetét+2db hen
gerfej tömités.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég