CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2010.12.19., vas. 00:54
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
14257-re:
Pontosan így csinált mindent, söt, addig hozzá sem kezdett, amíg új szívócsonkoktól, üzemanyagszürön át a karbifelújító készletig (ebböl kettö is kellett, mert egyikben nem volt egy pici gyürü, a másikban nem passzolt a ház tömítöje) mindent a kezébe nem adtam. Ezeken felül kicseréltünk minden régi gumit és tömítést. A karbit rendesen kipucolta, a tüket bepróbálta (állítólag nem mindig passzolnak), összerakta és ahogy mondod, akkor tette rá a müszert alapjáraton és emelt fodulaton is. Ha jól értettem, neki is az volt a baja, hogy a mutatók nem minden esetben pont ott álltak, ahol kellett volna. Akkor jött az, hogy el kellett dönteni, melyik beállítás lesz nekünk a jó. Ellenörzésképpen elküldött egy nagyobb körre, utána megnézte a gyertyákat és úgy jöttem el.
Egyébként szerintem jó lett, mint ahogy írtam is, csak a müszer szerint nem tökéletes. Könnyen indul, szép és egyenletes a hangja, nyáron öt alatt, télen (pl. tegnapelött) öt körül fogyaszt vegyesben nyugodt, de tempós használat mellett. (város + 100-120 közti utazó).
Csak érdekességképpen említettem meg, hogy a szerelö szerint karbiszinkronnál nem lehet automatikusan elvárni azt, mint a sornégyeseknél. A szívócsonkok közti különbség csak tipp volt, azért dobtam fel, mert érdekel, hogy lehet-e benne valami.
Pontosan így csinált mindent, söt, addig hozzá sem kezdett, amíg új szívócsonkoktól, üzemanyagszürön át a karbifelújító készletig (ebböl kettö is kellett, mert egyikben nem volt egy pici gyürü, a másikban nem passzolt a ház tömítöje) mindent a kezébe nem adtam. Ezeken felül kicseréltünk minden régi gumit és tömítést. A karbit rendesen kipucolta, a tüket bepróbálta (állítólag nem mindig passzolnak), összerakta és ahogy mondod, akkor tette rá a müszert alapjáraton és emelt fodulaton is. Ha jól értettem, neki is az volt a baja, hogy a mutatók nem minden esetben pont ott álltak, ahol kellett volna. Akkor jött az, hogy el kellett dönteni, melyik beállítás lesz nekünk a jó. Ellenörzésképpen elküldött egy nagyobb körre, utána megnézte a gyertyákat és úgy jöttem el.
Egyébként szerintem jó lett, mint ahogy írtam is, csak a müszer szerint nem tökéletes. Könnyen indul, szép és egyenletes a hangja, nyáron öt alatt, télen (pl. tegnapelött) öt körül fogyaszt vegyesben nyugodt, de tempós használat mellett. (város + 100-120 közti utazó).
Csak érdekességképpen említettem meg, hogy a szerelö szerint karbiszinkronnál nem lehet automatikusan elvárni azt, mint a sornégyeseknél. A szívócsonkok közti különbség csak tipp volt, azért dobtam fel, mert érdekel, hogy lehet-e benne valami.
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
14260-ra .
Oszynak: Örülök és gratula a téli leállás utáni zavartalan ,hibamentes indításhoz.
Sajnos nekem nem sikerült ilyen probléma mentesen indítani a motoromat.Tavalyi benzint leengedtem a karburátorból, aksi be, hengereket kiszellőztettem pár forgatással, új gyertyák be, és semmi beröffenés !
A szokásos ellenőrzés gyertyák ki, jobb henger szikra van, bal henger szikra nincs ! Bal gyertyapipa csere újra, szikra így sincs! Mit javasoltok mivel folytassam tovább. Esetleg a régi gyújtókábel kell- e kicserélni ? Ha igen, ti milyen típusú kábelt javasoltok.
Oszynak: Örülök és gratula a téli leállás utáni zavartalan ,hibamentes indításhoz.
Sajnos nekem nem sikerült ilyen probléma mentesen indítani a motoromat.Tavalyi benzint leengedtem a karburátorból, aksi be, hengereket kiszellőztettem pár forgatással, új gyertyák be, és semmi beröffenés !
A szokásos ellenőrzés gyertyák ki, jobb henger szikra van, bal henger szikra nincs ! Bal gyertyapipa csere újra, szikra így sincs! Mit javasoltok mivel folytassam tovább. Esetleg a régi gyújtókábel kell- e kicserélni ? Ha igen, ti milyen típusú kábelt javasoltok.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
14261-re
Akkor bocsanat a fikazasert.
14262-re
Ha CDI-s 500-ad van Jani abbol ne probald kitekerni a kabelt, mert nem lehet.
En megprobalnam felcserelni a ket gyertyat majd a ket pipat majd a ket trafot, hogy ugy megfordul-e a problema. Ha nem akkor CDI vagy generator.
Akkor bocsanat a fikazasert.
14262-re
Ha CDI-s 500-ad van Jani abbol ne probald kitekerni a kabelt, mert nem lehet.
En megprobalnam felcserelni a ket gyertyat majd a ket pipat majd a ket trafot, hogy ugy megfordul-e a problema. Ha nem akkor CDI vagy generator.
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szevasz forrest !
Köszönöm a tanácsot. Holnap majd kísérletezek vele. CDI az én 500-nál 2 db gyufaskatulya. Erre gondoltál ?
Köszönöm a tanácsot. Holnap majd kísérletezek vele. CDI az én 500-nál 2 db gyufaskatulya. Erre gondoltál ?
- Pali
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Ha két gyufásdoboz akkor azt elvileg lehet cserélni... de nem én mondtam!
Forrika! Ha őszel beindult akkor mi a f...nak cserélgetni!?
Jani!
Én előszőr megtekerném egy autó akksiról hagy szóljon!
Forrika! Ha őszel beindult akkor mi a f...nak cserélgetni!?
Jani!
Én előszőr megtekerném egy autó akksiról hagy szóljon!
- droford
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:21
- Tartózkodási hely: Békés, Békés megye
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Fordulatszám spirál cserénél elgendő ha csak leveszem a tankot utána hozzáférek (motor oldalról)?
Honda CX 500 (1980)
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szevasztok fiúk !
Hurrrrrrrrá nyaralunk !!!! De motorral !!!!!!!
Mielőtt beindultam volna forri ötletével, úgy gondolkodtam, hogy új gyertya is lehet a probléma forrása. ÉS AZ LETT ! Beraktam a régit és bika nagyságú szikrát dobált! Be a helyére és pöc röff.! Köszönöm forrest és Pali, hogy Ti is elgondolkodtatok a jelzett problémán. Ezek után fogok egy jót aludni.
Hurrrrrrrrá nyaralunk !!!! De motorral !!!!!!!
Mielőtt beindultam volna forri ötletével, úgy gondolkodtam, hogy új gyertya is lehet a probléma forrása. ÉS AZ LETT ! Beraktam a régit és bika nagyságú szikrát dobált! Be a helyére és pöc röff.! Köszönöm forrest és Pali, hogy Ti is elgondolkodtatok a jelzett problémán. Ezek után fogok egy jót aludni.
- Pali
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szép álmokat Jani!
Drford!
Vedd le a tankot és meglátod!
Ha szerencséd van és elég kreatív vagy akkor elég...
Drford!
Vedd le a tankot és meglátod!
Ha szerencséd van és elég kreatív vagy akkor elég...
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
14265-re
Nem, akkor a tied nem CDI-s. Akkor elvileg olyan a trafoja, hogy ki lehet cserelni a pipakabelt. Inkabb ugy mondom, ha van a pipakabelen hollander, akkor lehet cserelni.
Nem, akkor a tied nem CDI-s. Akkor elvileg olyan a trafoja, hogy ki lehet cserelni a pipakabelt. Inkabb ugy mondom, ha van a pipakabelen hollander, akkor lehet cserelni.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
14266-ra
Mer' minden csak addig jo amig nem szar
Mer' minden csak addig jo amig nem szar
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég