CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

LED+Android vezérlés

#5511

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2015.03.15., vas. 02:00

Fgyozo, ez nagy flash!!!

Ha nem sajnálnák ennyit áldozni rá, megvenném.
http://www.ebay.com/itm/NEW-LED-12-Stri ... 0343&rt=nc
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

Re: #14318

#5512

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2015.03.16., hétf. 10:59

Sziasztok!
Én is kérnék egy törölközőt, de olyat mint az előttem szólók.
Köszi: Art!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

maclas
Hozzászólások: 471
Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5513

Hozzászólás Szerző: maclas » 2015.03.21., szomb. 17:09

Ebben a gyönyörű időben elővettem én is a gépet és kerültem vele egy százast! Jó volt vele menni! Ezúton is szeretném ismét megköszönni MOLI hozzáértő munkáját, kiváló lett az öreg vas! :) Azóta ez volt az első ilyen hosszúságú útja! Remélem mielőbb találkozunk újra!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

kisfelújítás1

#5514

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2015.03.28., szomb. 16:07

Sziasztok!
Mivel tavaly őszre a pumpám igencsak füstölt, és szórta az olajat (a leállás előtti október végi túrán hazafelé 160km-re majd 2 lityi olajat kellett feltöltenem), elhatároztam, hogy kicsit bele kukkantok.
Az óra állása leálláskor:
allas_kmora.jpg
Megtaláltam az olajfolyás helyét, a km spirál csatlakozásnál az a kis dekli fel volt lazulva. Leszedtem, új tömítés, dekli vissza, csavarok szervizkönyv szerint meghúzva. Másutt nem tapasztaltam olajfolyást.
A hengerfejeket lekaptam, mert éltem a gyanúperrel a szelepszár szimeringekkel kapcsolatosan.
megérzésem igaznak bizonyult, mert a 8-ból 5 ki volt keményedve, és az egyik szívószelep szimeringnek, a szoknyája is repedt volt.
Ennek ellenére a dugó ilyen volt a jobb
dugo_jobb.jpg
és ilyen a bal oldalon.
dugo_bal.jpg
A hengereket megmértem, és 5 század mm-nyivel voltak nagyobbak a gyári alapméretnél. Még látszottak itt-ott a hónolás nyomai. Ovalitás náne, és kúposságot sem mértem egyiknél sem. Mit gondoltok érdemes lenne most beletenni a következő méretet? (folyt köv.)
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

kisfelújítás2

#5515

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2015.03.28., szomb. 16:25

A hengerfejeken felmarattam a szelepülékeket, a szelepeket felköszörültettem, mivel a szelepek kissé be voltak verődve, az érintkező felület az 1,8 és 2,2 mm között mozgott. Most beállították 1,2 mm-re. (A könyv 1,1-1,3-at ír)
Szimeringekből vitont rakattam bele, és síkra is csiszolták a hengerfejet. Holnap össze is borítom, hacsak nem kell egyéb gépmunkát is végeztetnem a hengereken. Nem volt valami occó. (14 misi/db) Még szerencse, hogy szelepvezetőt nem kellett cserélni.
Ilyenek a hengerfejek:
Vorher:
hengerfejek_elott.jpg
Nacher:
hengerfejek_utan.jpg
Remélem, hogy az idén is olyan szépen fog ficánkolni alattam, mint tavaly. A hátsó lengőkar tengelyét meg lehet-e zsírozni anélkül, hogy kiszedném, van-e valamiféle zsírzógomba rajta? (én nem találtam)
Vagy pedig ki kell húznom a helyéről?

Előre is köszönöm a válaszát mindenkinek!
Apropó 12 század mm-es hézagmérőt tud-e valaki valahol, mert az enyémen egy 3, egy 4 és egy 5 századosból kell összeállítanom, és elég gáz vele dolgozni.

Üdv: Art!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5516

Hozzászólás Szerző: Plero » 2015.03.28., szomb. 17:23

14348-ra

14 misi/db? az ugye nem 14 millió Ft -db?
Hengerfej tömítést milyet raksz bele?
Mennyit szedtek le a hengerfejből?
0,1mm-es hézagmérőd van? azzal egy kicsit lazán szorulva kiadja a 0,12mm-t :)
By Plero

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

Re: #14349

#5517

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2015.03.28., szomb. 19:53

Itt a 16-ban a misi az 1000-et jelent. :)
A hengerfej tömítés az eredeti japanese a csíkszeműek gyártották.
http://www.ebay.com/itm/130998721725?_t ... EBIDX%3AIT
Nem tudom mennyit szedtek le a hengerfejből, szerintem 5 századon belül, mert ha oldalról skubizom, a fénytörésen látszik a régi tömítés fémgyűrűjének a helye a henger kerületénél.
Ismerem ezt a módszert, de én ilyenekben "precíz petya" vagyok. :geek:
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

Avatar
erdeifeco
Hozzászólások: 88
Csatlakozott: 2013.02.07., csüt. 22:44
Tartózkodási hely: Magyarország(kalandvágyból)Püspökladány
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5518

Hozzászólás Szerző: erdeifeco » 2015.03.29., vas. 11:50

https://www.youtube.com/watch?v=tdaZkiuejbI Erről hallottatok? :o Jó lenne keríteni egy ilyen könyvet! :idea:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5519

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2015.03.31., kedd 12:01

14348 -ra
Arthur !
Nagyon szép, gratula, kíváncsian várom hogy fog pöfögni?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5520

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2015.04.06., hétf. 10:09

Aldott Húsvéti unnepeket!!!

Kép
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 49 vendég