CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

utánfutó

#5621

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2015.05.16., szomb. 21:56

Bocsi az off-ért, de ezt úgy érzem közölnöm kell!
Az interstate-em után szeretném kötni, ezt a jelenleg még igencsak rozsdaboglyának tekinthető motorkulit, amelyik e hó 10-én került a családba.
http://forum.index.hu/Article/viewArtic ... &t=9165123
Bármilyen ötletet tanácsot, priviben megköszönök: Art!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5622

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2015.05.19., kedd 09:28

14666-ra
Arthur!
Forrestnak van kulija... tudtommal úgy vette hogy a moci forgalmijában már benne volt.
DE te hogy akarod vizsgáztatni?
Utána néztél ennek mi a módja?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

Re: #14675

#5623

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2015.05.19., kedd 11:57

Köszi Győző, eszembe jutott nekem is Forrest, és felvettem vele a kapcsolatot.
Kaptam mindenféle instrukcija-t :)
Egyenlőre még nem tudom, de valszínűleg nem OT-s kerül rá.
Persze felújítás után.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Arthur 2015.05.27., szer. 07:06-kor.
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

ScheibliGL400
Hozzászólások: 190
Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
Kapcsolat:

KLB részére

#5624

Hozzászólás Szerző: ScheibliGL400 » 2015.05.19., kedd 19:47

Laci.
Megnéztem a lámpát. Valóban tudja mind a három funkciót. A kapcsoló gyors váltásával változtatja a fényt.
SF

Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5625

Hozzászólás Szerző: Plero » 2015.05.21., csüt. 09:05

By Plero


Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5627

Hozzászólás Szerző: Plero » 2015.05.26., kedd 15:23

14714-re

Nem látom rajta az üveglapot, ami az asztallap lenne. :D

Szép, gratulálok, egy újabb gyöngyszem.
By Plero

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5628

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2015.05.26., kedd 17:44

14715-re

Nem tom hol az uveglap, de itt a kovetkezo ;)

https://www.youtube.com/watch?v=RGbwqjbZMZw

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5629

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2015.05.29., pén. 20:53

Üdv Szakik!
Mint tudjátok, felújíttattam a hengerfejeimet, és azóta valami nincs rendben a pumpámmal. Ma reggel rájöttem, hogy mi a bibi. Hiába síkoltattam a hengerfejet, már az összerakásnál jelentkeztek az előjelek. a bal hengerem engedte a hűtővizet, pedig a szervizkönyv szerinti értékkel húztam le a hengerfej csavarokat. Utána húztam érzéssel. és megállt a szivárgás. A jobb hengerfejemmel látszólag rendben volt minden. Rátett a dologra, hogy a solenoidom is rendetlenkedett (azóta cserélve, mert végleg bedöglött), nem volt rendes töltésem (a régi relénél a csúszósaruk lazák voltak, és hol volt áramom, hol nem), és arra saccoltam, hogy amikor az akksim emiatt lemerült, azért hagyott ki a gyújtásom. Indításkor néha csinált olyat, hogy kattant egy hatalmasat, mint amikor a diesel vízütést kap. Az olajam nem keveredett a vízzel, ezt többször ellenőriztem, nem emulziósodott el, nem gyanakodtam a hengerfej pakolásra, mivel a vizem sem lett olajos. Tehát ma reggel, mikor nem indult a jobb hengerem, kivettem a gyertyát, és láss csodát, olajos volt, és egy csepp hűtőfolyadék csücsült a gyertya végén. Megpörgettem az önindítóval, és lőtte ki a vizet rendesen. Ezért a hengerfejet úgy, mint a balost érzéssel túlhúztam a megadott értéknél. Ma már mentem vele egy százast, úgy vettem észre nem jut már a hengerbe hűtőfolyadék és olaj sem. Bár a baloldali gyertya szép "őz barna" volt, a jobbos viszont kormos.

A kérdéseim:
Annak ellenére, hogy most úgy veszem észre, hogy nem ereszt a hengerfej pakolás, tegyek-e bele újat?
Az olajat érdemes-e lecserélnem, bár nem keveredett a hűtővízzel?

Ami aggaszt az az, hogy a hengereim falán még látszik a hónolás, szerintem valami gond lehet az illesztéssel, a képeken ez látszik, (# 14347-es hozzászólásomnál ebben a topicban) mivel szemmel láthatóan nagyobb a hézag, mint a manualban megengedett 0,22 mm. (oldalanként 0,11 mm)
Válaszokat előre is köszi: Art!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5630

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2015.05.30., szomb. 07:02

Csereld ki a h.fej tomitest es az olajat is.
A hengerfalat szetszedett allapotban.tobb ponton furatintoval kell merni, az oldalankenti meresbol osszeszerelt allapotban nem lehet pontosan megallapitani szar vagy nem.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég