CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Üdv. Úgy látom eljött az idő amikor a CX-es fgyőző BMW-t reklámoz a Honda fórumon!!!!!!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Ezen bizony én is el szoktam gondolkodni... az utóbbi időben egy másik géposztályra nyergeltem át, de legalább (többnyire... ) maradtam a Hondánál.maclas írta:Üdv. Úgy látom eljött az idő amikor a CX-es fgyőző BMW-t reklámoz a Honda fórumon!!!!!!
A B*W is biztosan jó motor, de valahogy olyan érzésem van, hogy a HD-sekhez hasonló megítélés alá esik a márka és a körülötte található emberek. Pedig semmi egyébről nincs szó, mint hogy mindkét márka olyan gépeket gyárt, amelyeket kis hazánkban kevesen engedhetnek meg maguknak...
A B*W-kben még mindig nem látok szépséget, vagy legalábbis harmóniát. De azt el kell ismerni, hogy az utóbbi évtizedben nagyon feljöttek a bajorok. A HD-ről pedig: pár hónapja jártam Schwarzach-ban (egy német falu!), ahol egy szép HD-szalon van (benne kb. 20-25 motorral!), és bizony volt köztük néhány olyan motor, amire beindult a nyálelválasztásom. Merthogy szépnek szépek, de hogy jók-e..?
Akárhogy is csűröm-csavarom, ha az ember szépet és jót is akar magának, nincs más, marad a CX!
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Pesta!
"amelyeket kis hazánkban kevesen engedhetnek meg maguknak..."
Köszönöm, hogy megerősítettél a hitemben, miszerint az egyetlen saját tulajdonú 20éves 1millás ...-mel a felső tízezerhez tartozom, meg a Győző és a Zézoli is. Már nem is köszönök előre senkinek, sőt már egymásnak sem! Üdv.:moli
"amelyeket kis hazánkban kevesen engedhetnek meg maguknak..."
Köszönöm, hogy megerősítettél a hitemben, miszerint az egyetlen saját tulajdonú 20éves 1millás ...-mel a felső tízezerhez tartozom, meg a Győző és a Zézoli is. Már nem is köszönök előre senkinek, sőt már egymásnak sem! Üdv.:moli
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Kedves Pesta!
A subrintás (a viharsarokban) nem más, mint egy jó kis kettyintés, vagy dugás, vagy nevezd ahogy akarod a lepedő akrobatikát.
A subrintás (a viharsarokban) nem más, mint egy jó kis kettyintés, vagy dugás, vagy nevezd ahogy akarod a lepedő akrobatikát.
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
16751 Olvastlan hozzászólásSzerző: moli
Szia moli!
Akkor én sem köszönök!
Szia!
Szia moli!
Akkor én sem köszönök!
Szia!
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 123
- Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok!
A festő sokáig halogatta, de végre elkészül a festés.
Ez lesz az új tag, Öcsi Gl500 -a.
Köszönet Forrestnek az akatrészért és a segítségért.
A festő sokáig halogatta, de végre elkészül a festés.
Ez lesz az új tag, Öcsi Gl500 -a.
Köszönet Forrestnek az akatrészért és a segítségért.
-
- Hozzászólások: 123
- Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
- Kapcsolat:
Re:Silverwing
Sziasztok!
Az Öcsi -nek (Unokaöccsnek) szánt gl500 jól halad.
Hangja még nincs, de már kezd összeállni.
Motorikusan csak vezérműláncra és szimmeringekre volt szükség, egyébként a kerékcsapágytól a főfékhengerig mindent rendbe tettünk.
Dobozok, ülések, és a kipufogók csak a fotó idejére lettek felillesztve
Az Öcsi -nek (Unokaöccsnek) szánt gl500 jól halad.
Hangja még nincs, de már kezd összeállni.
Motorikusan csak vezérműláncra és szimmeringekre volt szükség, egyébként a kerékcsapágytól a főfékhengerig mindent rendbe tettünk.
Dobozok, ülések, és a kipufogók csak a fotó idejére lettek felillesztve
-
- Hozzászólások: 123
- Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
!Sziasztok!
Itt az egy hengeres GL 250 silverwing
This is a GL250 - the right hand piston, connecting
rod and cylinder head have been removed and a
blanking plate fitted. Thanks to Dick (in Raleigh) for
permission to use the photo. He says "The bike
pictured is a GL250 Single. The engine is running in
CX500 History http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/cx500/history/
12 of 13 7/2/2007 11:31 AM
the picture. The frame is my (original owner) 1981
GL500I with 6,300 miles. The correct engine is out of
the frame for a water pump rebuild. Used the frame to
test my single cylinder engine. It actually runs decent.
Not fast but I guarantee you won't complain about the
gearing being too low. The engine is made up from
bad and excess parts that were laying around.
"I had to re-balance the crank. The big end of the rod
is there to take up space and block the oil passage. The crank came from an engine that spun its
right rod bearing. The block has a nice groove in the right bore. Took a chance on an untested
stator and it is good. Exhaust will be stock components but haven't decided to use 1/2 of a
collector or a piece of pipe. Have to block off 1 passage to the air box hose.
A képet sajnos nem tudtam átmásolni, de ezen a linken a 11 oldalon található.
http://ftso.net/cx-gl/drop.io_stuff/Rob's%20CX500%20Web%20Resource.pdf
Valaki egy jó fordítással kiegészíthetné.
üdv : öregkis
Itt az egy hengeres GL 250 silverwing
This is a GL250 - the right hand piston, connecting
rod and cylinder head have been removed and a
blanking plate fitted. Thanks to Dick (in Raleigh) for
permission to use the photo. He says "The bike
pictured is a GL250 Single. The engine is running in
CX500 History http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/cx500/history/
12 of 13 7/2/2007 11:31 AM
the picture. The frame is my (original owner) 1981
GL500I with 6,300 miles. The correct engine is out of
the frame for a water pump rebuild. Used the frame to
test my single cylinder engine. It actually runs decent.
Not fast but I guarantee you won't complain about the
gearing being too low. The engine is made up from
bad and excess parts that were laying around.
"I had to re-balance the crank. The big end of the rod
is there to take up space and block the oil passage. The crank came from an engine that spun its
right rod bearing. The block has a nice groove in the right bore. Took a chance on an untested
stator and it is good. Exhaust will be stock components but haven't decided to use 1/2 of a
collector or a piece of pipe. Have to block off 1 passage to the air box hose.
A képet sajnos nem tudtam átmásolni, de ezen a linken a 11 oldalon található.
http://ftso.net/cx-gl/drop.io_stuff/Rob's%20CX500%20Web%20Resource.pdf
Valaki egy jó fordítással kiegészíthetné.
üdv : öregkis
-
- Hozzászólások: 203
- Csatlakozott: 2012.05.15., kedd 09:02
- Tartózkodási hely: Hosszúpályi
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
KERESEM Kopaszmotorost!
Ha tudja valaki az elérhetőségét kérem segítsen.
Ha tudja valaki az elérhetőségét kérem segítsen.
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: egyhengeres GL
Öregkis!
Bár nem feltétlenül "jó" a fordítás, de nagyjából tartalomhű...
(Egyébként meg bizonyos értelemben irigylem az ilyen embereket, akiknek ilyet van idejük építeni... De legalább a pdf fájl érdekesnek látszik. Pedig biztosan láttam már, csak ugye a milliónyi impresszió, meg a CX-ezésemben eltöltött bő 17 év, meg a CX-mánia hullámzása, meg a 17 év homályába veszve sokminden újra újként élhető meg, vagy olvasható...)
Szóval (csak a kedvetekért fordítottam le, amúgy nem sok van benne...):
"
Ez egy GL250 – a jobb oldali dugattyú, a hajtókar és a hengerfej el lett távolítva, egy lappal le lett fedve. Köszönet Dicknek (Raleigh-ből), hogy felhasználhatom a képeket. Azt írja: „A képen egy egyhengeres GL250-es látható. A motorja működik! A váz egy 1981-es GL500I-é, 6300 mérfölddel. Az eredeti motorja vízpumpa-tömítés csere végett ki lett szerelve a vázból. Eközben a vázat az egyhengeres tesztelésére használtam. Egész jól fut! Nem túl gyors, de garantálom, hogy nem fogsz a rövid áttételezés miatt panaszkodni. A motort rossz és felesleges, hányódó alkatrészekből építettem fel.
Újra kellett balanszírozni a főtengelyt. A főtengelyen a (hiányzó) hajtókar alja fent lett hagyva, hogy kitöltse a főtengelycsapon megüresedett helyet, és zárja az olajfuratokat. A főtengely egy olyan motorból van, amelyben megfordult a jobb oldali hajtókat csapágya. A jobb oldali hengerben van egy szép csikarás. Betettem egy teszteletlen generátort, és működik! A kipufogó gyári lesz, de még nem döntöttem el, hogy a kollektor felét használjam, vagy egy szál cső lesz. A légszűrő egyik kimenő csonkját le kell zárni.
"
Bár nem feltétlenül "jó" a fordítás, de nagyjából tartalomhű...
(Egyébként meg bizonyos értelemben irigylem az ilyen embereket, akiknek ilyet van idejük építeni... De legalább a pdf fájl érdekesnek látszik. Pedig biztosan láttam már, csak ugye a milliónyi impresszió, meg a CX-ezésemben eltöltött bő 17 év, meg a CX-mánia hullámzása, meg a 17 év homályába veszve sokminden újra újként élhető meg, vagy olvasható...)
Szóval (csak a kedvetekért fordítottam le, amúgy nem sok van benne...):
"
Ez egy GL250 – a jobb oldali dugattyú, a hajtókar és a hengerfej el lett távolítva, egy lappal le lett fedve. Köszönet Dicknek (Raleigh-ből), hogy felhasználhatom a képeket. Azt írja: „A képen egy egyhengeres GL250-es látható. A motorja működik! A váz egy 1981-es GL500I-é, 6300 mérfölddel. Az eredeti motorja vízpumpa-tömítés csere végett ki lett szerelve a vázból. Eközben a vázat az egyhengeres tesztelésére használtam. Egész jól fut! Nem túl gyors, de garantálom, hogy nem fogsz a rövid áttételezés miatt panaszkodni. A motort rossz és felesleges, hányódó alkatrészekből építettem fel.
Újra kellett balanszírozni a főtengelyt. A főtengelyen a (hiányzó) hajtókar alja fent lett hagyva, hogy kitöltse a főtengelycsapon megüresedett helyet, és zárja az olajfuratokat. A főtengely egy olyan motorból van, amelyben megfordult a jobb oldali hajtókat csapágya. A jobb oldali hengerben van egy szép csikarás. Betettem egy teszteletlen generátort, és működik! A kipufogó gyári lesz, de még nem döntöttem el, hogy a kollektor felét használjam, vagy egy szál cső lesz. A légszűrő egyik kimenő csonkját le kell zárni.
"
Üdv.
Pesta
Pesta
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 49 vendég