CX/GL Te és Motorod
Re: 97. Miki 650
Szia!
Első körben az Unixnál rendeltem normál NGK hajított pipát, de ez nem volt jó, ezt visszacseréltem gyertyákra.
Aztán a www.nagyvas.hu rendeltem 1400ft körül volt a darabja.
Igazából 2 db gyertyapipának volt rossz az ellenállás értéke, azok lettek lecserélve.
Most ott tartok, hogy KELL egy karbiszinkron, mert a motor megy, de még mindig nem az igazi.
Pipák le és, ha az első kettő hengert járatom,az elmegy, de a hátsó kettő már nem tud önállóan alapjáraton járni, leáll.
Az a bajom, hogy a karbiszinkronra a környékünkön a szerelők húzogatják a vállukat.
Most találtam a net-en egy leírást. Szinkronteszter házilag címmel. Ezt le fogom gyártani, mert szinte semmi sem kell hozza, a 4 db szinkroncsatlakozóm az meg már megvan, tehát a szívótorkokra rá tudok csatlakozni, aztán a pillangószelepeket meg tudom csavargatni.
Majd meglátjuk, ha sikerül, akkor örülni fogok, ha nem akkor meg felülök és elmotorozok oda, ahol ezt megcsinálják.
Tolnán van egy jó szaki, a barátom BMW R1150RS motorját vittük hozzá.
Egyenlőre ennyi, a múlt hét végén motoroztam vele. Sajnos olyan mint volt. Megy, ha akarom, de a vibráció 1700-2200 között továbbra is jelen van.
Balesetmentes gurigázást, széles utat és tapadjon az aszfalt!
Mészi
Első körben az Unixnál rendeltem normál NGK hajított pipát, de ez nem volt jó, ezt visszacseréltem gyertyákra.
Aztán a www.nagyvas.hu rendeltem 1400ft körül volt a darabja.
Igazából 2 db gyertyapipának volt rossz az ellenállás értéke, azok lettek lecserélve.
Most ott tartok, hogy KELL egy karbiszinkron, mert a motor megy, de még mindig nem az igazi.
Pipák le és, ha az első kettő hengert járatom,az elmegy, de a hátsó kettő már nem tud önállóan alapjáraton járni, leáll.
Az a bajom, hogy a karbiszinkronra a környékünkön a szerelők húzogatják a vállukat.
Most találtam a net-en egy leírást. Szinkronteszter házilag címmel. Ezt le fogom gyártani, mert szinte semmi sem kell hozza, a 4 db szinkroncsatlakozóm az meg már megvan, tehát a szívótorkokra rá tudok csatlakozni, aztán a pillangószelepeket meg tudom csavargatni.
Majd meglátjuk, ha sikerül, akkor örülni fogok, ha nem akkor meg felülök és elmotorozok oda, ahol ezt megcsinálják.
Tolnán van egy jó szaki, a barátom BMW R1150RS motorját vittük hozzá.
Egyenlőre ennyi, a múlt hét végén motoroztam vele. Sajnos olyan mint volt. Megy, ha akarom, de a vibráció 1700-2200 között továbbra is jelen van.
Balesetmentes gurigázást, széles utat és tapadjon az aszfalt!
Mészi
-
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2009.12.08., kedd 10:12
- Kapcsolat:
- Retro
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
- Tartózkodási hely: Hajdúdorog
- Kapcsolat:
110
A PPP kolléga által be linkelt gép az gondolom ismerős azok számára aki részt vett a tavalyi Pusztavacsi találkozón a "Koxi" barátunké a vas. 203-as képen ő látható,biztos emlékeztek rá ő volt aki lemezen hozta a javítási segédletet adott mindenkinek.
UFF.
- Miki650
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2010.01.30., szomb. 13:53
- Tartózkodási hely: székesfehérvár
- Kapcsolat:
111.
Meglestem a Nagyvas oldalát köszi az infót!
Karbi szinkron végett ajánlanám kedves barátomat aki motorok restaurálásával is foglalkozik és
természetesen mindenféle szerelést is elvégez!
Ő Szabó István "STEFF" Szakmáron lakik és dolgozik.Megtalálható az IWIW-en akár az én ismerőseim között is!
Én pedig vagyok : Mihalovics Miklós Székesfehérvár!
Kellemes gurulást a hétvégére!
Karbi szinkron végett ajánlanám kedves barátomat aki motorok restaurálásával is foglalkozik és
természetesen mindenféle szerelést is elvégez!
Ő Szabó István "STEFF" Szakmáron lakik és dolgozik.Megtalálható az IWIW-en akár az én ismerőseim között is!
Én pedig vagyok : Mihalovics Miklós Székesfehérvár!
Kellemes gurulást a hétvégére!
Rendbe hozni dolgaim korai még de ideje már!
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
112
hello dkalman,
örömmel nyugtázom h regiszráltál az oldalra
Remélem hallatsz majd magadról itt a Fórumon is.
Hogy sikerült a tegnapi tesztvezetés ?
Nem volt hisztis a moci?
örömmel nyugtázom h regiszráltál az oldalra
Remélem hallatsz majd magadról itt a Fórumon is.
Hogy sikerült a tegnapi tesztvezetés ?
Nem volt hisztis a moci?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Hello fgyozo,
a szombati talira dobd majd be a táskádba a h.fékdobot, ha nem jelent gondot - nem kell a T.G. Péternek.
Köszi és
üdv
kenta
a szombati talira dobd majd be a táskádba a h.fékdobot, ha nem jelent gondot - nem kell a T.G. Péternek.
Köszi és
üdv
kenta
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
114
Ercsiben a börzén sikerült egy ilyet kipróbálnom. Hát... melós vezetni, de nagy élmény. Lábkuplung, 3 gangos kéziváltó, jobb oldali markolattal szabályzod menet közben az előgyújtást... Most nézem milyen jól ment hozzá a felsőm
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Kentaur!
Nem a hátsó fékdobra volt szükségem,hanem a kuplungfedélre,de utólag is köszönöm a segítőkészségedet.
Nem a hátsó fékdobra volt szükségem,hanem a kuplungfedélre,de utólag is köszönöm a segítőkészségedet.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég