CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

196

#741

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.06.07., hétf. 09:57

Szerettel Üdvözöllek közöttünk, az oldalon !!! :-)

Biri Mátyás - ugye nem fogsz megint eltünni? :-) Most is már rég hallattál magadról ... merre jársz?

Debreceni Kálmán - nincs infóm ... röffent már a 650-es?

Homoky Sándor - üdvözöllek, régóta várom h végre lássam ki segítette a Hitehagyót :-) Remélem Te is szeretni fogod azt 2. legszebb vasat :-)

Kemény Csaba - mikor mutatod már végre be személyesen is gyönyőrű Piroskát?

Lantos Ferenc - nézd csak meg asszonykád arcát a képen a Szimpatizánsok között. Szerinted mosolyog? :-)

Mihalkovics Miklós - örülök h már találkoztunk néhányszór de már nem kéne tovább dogdosnod a mocidat:-) Mit gondolsz ?

Szabó László Oszkár - azt hiszem nyugodt szívvel mondhatom h tényleg több a csapatunk így h csatlakoztál ...

Remélem hamarossan karikázunk együtt! Remek alkalom lenne erre a jun.24(25) ös indulással tervezett Erdélyi Túra. Mit gondoltok?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

197

#742

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2010.06.07., hétf. 10:41

194-re

Erre verem :D

Avatar
masnapos
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 19:01
Tartózkodási hely: Tabdi
Kapcsolat:

Re: 198

#743

Hozzászólás Szerző: masnapos » 2010.06.07., hétf. 15:07

195-re
Üdv.Mindenkinek!

Tehát a részletek,amiért a mocim 4000-esfordulat felett erőtlen volt.
Két dolgot kell először is megkülönböztetni.Rájöttünk, mi a baja a másik pedig ,hogy meg is bírtuk csinálni.Ebben csak az a baj hogy egyiksem az én érdemem.Bár az lett volna! Utólag úgy látom Én is megjavítottam volna!? Ráadásul nem kellett volna ennyi munkadíjat fizetnem ÖREGKIS-nek.Hogy mennyit ? Semennyit.Csak azt nem tudom így miből fog megélni.......?
Szombat reggel 8h-kor rövid reggeli után nekiláttunk kivenni a blokkot ,hogy a vezérműlánc és gyujtás környékén szétnézzünk.A bontás nagyrésze rám várt így sok mindent elsajátítottam.Ez így volt a nap hátralévő felében is.Én adtam a munkás kezet András barátom pedig lenyűgöző szaktudását .Egyedül azt volt nehéz megszoknom hogy minden szerszámot mindig a helyére tegyek vissza .Nem midig sikerült. Viszont ebben az esetben percekig kerestem egy rohadt 12-es krovafejet a káoszban.Ezzel a pár mondattal remélem igazoltam ,hogy nem csak ért hozzá amit már egyébkéntis tudtuk hanem tapasztal preciz szaki a barátunk.
Miutá lebontottuk a gyujtáspanelt elénk tárult a hiba oka.A röpsúlyos előgyujtás szabályzó mechanika megszorult.
Hogy mitől ? Attól hogy Andrástól némileg kevesebbet tudó szaktárs....,nem hinném hogy szedett már szét ilyen blokkot....mielőtt ezen alkatrészeket leszerelte volna ,elkezte lefeszíteni a hátso deklit.Persze a mechanika szélei megakadtak a deklibe ,így az elgörbölt /eltört/és a röpsulyok nem bírtak kinyilni tehát nem vol magasabb fordulaton elögyujtás szabályzásom.Ezek következtében természetesen a dekli is azon a ponton eltört de azt már utolág ők megragasztották.Tovább bontva hegesztett rezgéscsillapítóval,toldot sponolóvéggel a spanolón 10-szer erősebb rugóval találkoztunk.Gondolták...nincs az a megnyut vez.lánc amit ők ne tudnának megfeszíteni.Az sem érdekelte őket ,hogy már-már a lánc össze ér.
Tehát . Ezen alkatrészek kicserélésének András páratlan /csak CX-es ?/tudásának, és délután az előgyujtás mechanikával megérkező a munkákból oroszlán részt vállaló Kentaurnak köszönhetően eredményesen a mocim újra BIKA-lett.Képeket Kentaúr készített a csúnyaságokról,akit érdekl hát nála lehet érdeklődni.
Szóval hazaérve a munkák után SOPRONI ÁSZOK program és lefekvés
De másnap más vírus miatt voltam másnapos !
Röviden ennyit és végül nagy köszönet a szakiknak,ÖREGKIS-nek és Kentaur Gyurinak.Ajánlom őket mindenkinek
100% pozitív mint a vaterán.....!!!!!

Üdv: másnapos

K.Csaba
Hozzászólások: 41
Csatlakozott: 2010.01.12., kedd 14:44
Tartózkodási hely: Szajol
Kapcsolat:

199

#744

Hozzászólás Szerző: K.Csaba » 2010.06.07., hétf. 15:34

196-ra

Győző!

"Kemény Csaba - mikor mutatod már végre be személyesen is gyönyőrű Piroskát? "

Ötletem van már rá, részletek majd később.....

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

200

#745

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.06.07., hétf. 15:58

199- -na akkor ezeket a részletek is várom :-)
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

201

#746

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.06.07., hétf. 15:59

198-ra
Tudnak ezek a srácok !
ÉS konkrétan miben érezhető a változás?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
masnapos
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 19:01
Tartózkodási hely: Tabdi
Kapcsolat:

Re: 202

#747

Hozzászólás Szerző: masnapos » 2010.06.07., hétf. 17:47

201-re
Szeva Győző !

Konkrétan? Könnyedén veszi a fordulatot 4-5ezres fordulatt felett , és a nyomaték ezek felett is erőteljes.Hazafelé egy belátható egyenesben bátorsággal felvértezve odacsaptam a paripáknak és röpke másodpercek alatt elérte a 150-et.És még ment volna erőből tovább.Amióta megvettem erre a pillanatra vártam.
Ezt az erőt érezve a mociban már nyugottan pihentünk le mindketten a nap végén!

Üdv: másnapos

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

203

#748

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.06.08., kedd 09:16

202-re
na igen... nem az kell h az ember 180-al tépjen vele de a tudat
hogy ott az erő !!!!
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#749

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2010.06.09., szer. 08:24

204
198-ra

..nos akkor beszéljenek minden más komment helyett - a képek..

Olajnyomás legyen Veletek!

üdv
kentaur
Csatolmányok
moto_0_2010 117.jpg
röpsúlyos gy.szabályzó
moto_0_2010 111.jpg
automata vműláncfeszítő
moto_0_2010 108.jpg
vműláncfeszítő ellendarab

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

205

#750

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2010.06.18., pén. 09:09

Udv Emberek!

Eljott a nagy nap, a verda keszen! A tankra varom meg az USAbol az emblemat, mert az uj tulaj meglatta a Varadi Feri motorjan es aszonta inkabb olyan legyen, mint matrica. Reggel, melo elott egy kutyafutasban keszult kep... Du csinalok jobbat, tobbet.
PICT0149.JPG

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 52 vendég