Alkatrész
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
822.......821-re
Szia Győző!
A könyökben benne van, hogy 20kW. Ugyanígy a karburátorba is bele van ütve a 20kW.
A könyököt leszedtem, van benne egy belső cső (legalábbis a kipufogódoboz felőli végén), de az a cső alig (3-4mm?) kisebb átmérőjű, mint a külső. Semmiképpen sem ujjnyi.
A karburátort szét nem szedtem (ha szétszedném sem tudnám megmérni a fúvókákat).
Az eladó viszont azt állítja, hogy a motor csak papíron volt 20kW-os, valójában nem az.
Viszont nekem gyanúsan lomhának tűnik. Végsebességet sem teszteltem még.
Ugyanakkor feltételezem, hogy az eladó által emlegetett "Drosselscheibe" csak azoknál a gépeknél létezik, amelyek utólag lettek lefojtva. A gyárilag fojtott kivitelek szerintem is éppenhogy a karburátorban végzett módosításokkal lettek lefojtva. A pillangószelep-nyitás határolóját nem láttam, sőt, helyét sem találtam neki, de miután a karburátorba bele van ütve, hogy 20kW, gyanítom, hogy eleve így volt fúvókázva.
Üdv.
Pesta
A könyökben benne van, hogy 20kW. Ugyanígy a karburátorba is bele van ütve a 20kW.
A könyököt leszedtem, van benne egy belső cső (legalábbis a kipufogódoboz felőli végén), de az a cső alig (3-4mm?) kisebb átmérőjű, mint a külső. Semmiképpen sem ujjnyi.
A karburátort szét nem szedtem (ha szétszedném sem tudnám megmérni a fúvókákat).
Az eladó viszont azt állítja, hogy a motor csak papíron volt 20kW-os, valójában nem az.
Viszont nekem gyanúsan lomhának tűnik. Végsebességet sem teszteltem még.
Ugyanakkor feltételezem, hogy az eladó által emlegetett "Drosselscheibe" csak azoknál a gépeknél létezik, amelyek utólag lettek lefojtva. A gyárilag fojtott kivitelek szerintem is éppenhogy a karburátorban végzett módosításokkal lettek lefojtva. A pillangószelep-nyitás határolóját nem láttam, sőt, helyét sem találtam neki, de miután a karburátorba bele van ütve, hogy 20kW, gyanítom, hogy eleve így volt fúvókázva.
Üdv.
Pesta
Üdv.
Pesta
Pesta
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
823
822-re
mármint a közösítő felöli végén?
amiről én beszélek az a henger-kipufogó nyílás végénél van egyböl.
Az tiszta sor h a könyök az egy dupla falú cső de ebből semmit nem látsz a
könyök kezdetén mert mondom oylan mintha a könyök kezdetére bele lenne
hegesztve teljes keresztmetszetében egy alátét amin kb 1-1,5 cm-es lyuk van.
AMit te látsz, az nem tudom mi lehet.
Ha pedig ráadésul még feltünően lomha is akkor egyértelmű a dolog.
mármint a közösítő felöli végén?
amiről én beszélek az a henger-kipufogó nyílás végénél van egyböl.
Az tiszta sor h a könyök az egy dupla falú cső de ebből semmit nem látsz a
könyök kezdetén mert mondom oylan mintha a könyök kezdetére bele lenne
hegesztve teljes keresztmetszetében egy alátét amin kb 1-1,5 cm-es lyuk van.
AMit te látsz, az nem tudom mi lehet.
Ha pedig ráadésul még feltünően lomha is akkor egyértelmű a dolog.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
824......823-ra
Győző!
Igen, a közösítődoboz felőli végén.
Szóval dupla falú a cső. Ha ez a helyzet, akkor a könyök valóban nyitott lehet. A kipufogónyílás felőli végén nem látszik benne fojtás. Egy hangyányit mintha meg lenne "vastagodva" benn a vas, de valószínűleg a szorítógyűrűnek a behegesztése az.
Még a karburátornak nézek majd utána. Fúvókát lehet vhogy mérni? Van vmi mérőeszköz rá?
Pesta
Igen, a közösítődoboz felőli végén.
Szóval dupla falú a cső. Ha ez a helyzet, akkor a könyök valóban nyitott lehet. A kipufogónyílás felőli végén nem látszik benne fojtás. Egy hangyányit mintha meg lenne "vastagodva" benn a vas, de valószínűleg a szorítógyűrűnek a behegesztése az.
Még a karburátornak nézek majd utána. Fúvókát lehet vhogy mérni? Van vmi mérőeszköz rá?
Pesta
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
826.
820-ra
Hallo Pesta!
Az 'eBay-os vita' -ra reagálva. a tévedés kockázatával (hiányos info) ne bonyolódj 'teljesítmény' értelmezési vitába!
A ném.o -i motorok már a 80-as években is teljesítmény után adóztak.
A kipuff, ha betétes - 20 Kw (fojtott).
A karbi (beütve 20 Kw/gyárilag) tűkészlete csökkentett átmérő - nem a pill.szelep határolós.
Az érzetednek (nem húz annyira) pedig sok más oka is lehet - pl szelepek, karbi tisztaság, gy.gyertya, stb.
Olajnyomást Mindenkinek
üdv
kentaur
Hallo Pesta!
Az 'eBay-os vita' -ra reagálva. a tévedés kockázatával (hiányos info) ne bonyolódj 'teljesítmény' értelmezési vitába!
A ném.o -i motorok már a 80-as években is teljesítmény után adóztak.
A kipuff, ha betétes - 20 Kw (fojtott).
A karbi (beütve 20 Kw/gyárilag) tűkészlete csökkentett átmérő - nem a pill.szelep határolós.
Az érzetednek (nem húz annyira) pedig sok más oka is lehet - pl szelepek, karbi tisztaság, gy.gyertya, stb.
Olajnyomást Mindenkinek
üdv
kentaur
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
827........826-ra
Szia Kentaur!
A helyzet az, hogy CX500 terén tapasztalatlan vagyok, tán még sose motoroztam olyannal. (650-esem volt a kezdetektől fogva.)
A teljesítmény kérdése annyiban érdekes, hogy 20kW van beütve mind a karburátorba, mind a leömlőbe, és a vázszám alapján is fojtott változatúnak készült a motor.
Az ebay-es eladó nem volt éppen korrekt, és gyanítom, hogy nem is motorozott a géppel (a km-számláló alapján), és arra hivatkozik, hogy a dealer, akitől vette, azt mondta, hogy 37kW-os a motor. Ezt talán akkor lehetne jól megítélni, ha valahol sikerülne egy végsebesség-tesztet csinálni, de erre még nincs lehetőségem.
A Fahrzeugbrief szerint is 20kW-os a motor, és nekem gyanúsan gyengécske. (Bár hozzá kell tennem, hogy amikor kompressziómérésre vetemedtem, akkor a gyertyát majdnem kézzel ki tudtam csavarni...)
Azóta újabb próba nem volt lehetséges, mert szétszedtem a kipufogórendszert, és jelenleg alkatrészre, majd összeszerelésre várok.
Köszönöm a segítségeteket!
Pesta
A helyzet az, hogy CX500 terén tapasztalatlan vagyok, tán még sose motoroztam olyannal. (650-esem volt a kezdetektől fogva.)
A teljesítmény kérdése annyiban érdekes, hogy 20kW van beütve mind a karburátorba, mind a leömlőbe, és a vázszám alapján is fojtott változatúnak készült a motor.
Az ebay-es eladó nem volt éppen korrekt, és gyanítom, hogy nem is motorozott a géppel (a km-számláló alapján), és arra hivatkozik, hogy a dealer, akitől vette, azt mondta, hogy 37kW-os a motor. Ezt talán akkor lehetne jól megítélni, ha valahol sikerülne egy végsebesség-tesztet csinálni, de erre még nincs lehetőségem.
A Fahrzeugbrief szerint is 20kW-os a motor, és nekem gyanúsan gyengécske. (Bár hozzá kell tennem, hogy amikor kompressziómérésre vetemedtem, akkor a gyertyát majdnem kézzel ki tudtam csavarni...)
Azóta újabb próba nem volt lehetséges, mert szétszedtem a kipufogórendszert, és jelenleg alkatrészre, majd összeszerelésre várok.
Köszönöm a segítségeteket!
Pesta
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.04.04., hétf. 10:41
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Hölgyek/Urak!
A Cx500 és a CX 500 Eurosport blokktömítései között van különbség? Tudja valaki? Asszem, elnéztem az ebayt, és Euro készletet rendeltem. Most aggódok...
A Cx500 és a CX 500 Eurosport blokktömítései között van különbség? Tudja valaki? Asszem, elnéztem az ebayt, és Euro készletet rendeltem. Most aggódok...
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
829.
828-ra
Hallo bervas,
a különbség gyújtó modulnál lehet - max.
Keress, lehet h. tudok segíteni!
üdv
kentaur65@gmail.com
Hallo bervas,
a különbség gyújtó modulnál lehet - max.
Keress, lehet h. tudok segíteni!
üdv
kentaur65@gmail.com
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
831
Udv Urak!
Van valakinek esetleg a linken lathato benzincsapja?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-CX ... ccessories
Van valakinek esetleg a linken lathato benzincsapja?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-CX ... ccessories
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég