CX/GL Te és Motorod
502-re
A bordatörött barátunknak nem beceneve, hanem a vezeték neve a "Giba" , de nem csodálkozom, ha így értetted. Szerintem elírásból lett az értelmes gida szóból a Giba név. (bocsánat Péter, ezt előbb-utóbb úgy is elsütöttem volna)
- fgyozo
- Hozzászólások: 3842
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
503
501-re
javaslom vegyétek fel a kapcsolatot LFeri -vel ... elmondása szerint
Ő jó referencia áron adta el a csapat 2.legszebb motorját
Talán hasonló árszinvonalon ment el Retro gépe is ... kérdezzétek...
javaslom vegyétek fel a kapcsolatot LFeri -vel ... elmondása szerint
Ő jó referencia áron adta el a csapat 2.legszebb motorját

Talán hasonló árszinvonalon ment el Retro gépe is ... kérdezzétek...
Kellemes dugó_mozgást, a párban 

- fgyozo
- Hozzászólások: 3842
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
504
Sracok,
nem ide tartozik de megdöbbentően érdekes.
Nézzétek meg ezt a linket, ma kaptam a Marty - tól.
http://www.cliosport.net/forum/showthre ... les-Thread
menjetek el legalább az 5. lapig ...
nem ide tartozik de megdöbbentően érdekes.
Nézzétek meg ezt a linket, ma kaptam a Marty - tól.
http://www.cliosport.net/forum/showthre ... les-Thread
menjetek el legalább az 5. lapig ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban 

- Retro
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
- Tartózkodási hely: Hajdúdorog
- Kapcsolat:
505
Szia Győző!
Belekukkantottam és eszembe jutott egy rég történt dolog.
A sors úgy hozta egy idős szakinál volt dolgom,motorral érkeztem hozzá és ahogy meghallotta a hangját kirohant az utcára megkérdezte "ki jött ezzel"mondom én jöttem az öreg szinte átment kaméleonba,elsápadt,majd vörös lett a feje s közben ezt üvöltözte"úristen ez nem igaz anyjuk gyere gyorsan ezt látni kell"aztán egy olyan deszka fészer ajtaját nyitotta ki ami addig tabu volt az idegenek előtt.Na ott láttam legalább 100 öreg motorkerékpárt amit a por elég vastagon és régóta lepett.
Az öreg szaki legalább másfél órán át mesélt az IZS motorok történetéről (én egy IZS-56.al érkeztem)az egésznek a lényege ő kinn dolgozott abban a gyárban ahol készült a DKW.és, hogy vagonírozták az egész üzemet,még a falból a villany vezetéket is kitépték az oroszok,mindent és mindenkit elvittek,még a portást is.Bandi bácsi nyugodj békében,nagy idők tanúja voltál.
A tanulsága az egésznek számomra amit egy életen keresztül gyűjtögetett és féltve őrzött a méhtelepen kötött ki egy ügyes markolós jóvoltából.
Belekukkantottam és eszembe jutott egy rég történt dolog.
A sors úgy hozta egy idős szakinál volt dolgom,motorral érkeztem hozzá és ahogy meghallotta a hangját kirohant az utcára megkérdezte "ki jött ezzel"mondom én jöttem az öreg szinte átment kaméleonba,elsápadt,majd vörös lett a feje s közben ezt üvöltözte"úristen ez nem igaz anyjuk gyere gyorsan ezt látni kell"aztán egy olyan deszka fészer ajtaját nyitotta ki ami addig tabu volt az idegenek előtt.Na ott láttam legalább 100 öreg motorkerékpárt amit a por elég vastagon és régóta lepett.
Az öreg szaki legalább másfél órán át mesélt az IZS motorok történetéről (én egy IZS-56.al érkeztem)az egésznek a lényege ő kinn dolgozott abban a gyárban ahol készült a DKW.és, hogy vagonírozták az egész üzemet,még a falból a villany vezetéket is kitépték az oroszok,mindent és mindenkit elvittek,még a portást is.Bandi bácsi nyugodj békében,nagy idők tanúja voltál.
A tanulsága az egésznek számomra amit egy életen keresztül gyűjtögetett és féltve őrzött a méhtelepen kötött ki egy ügyes markolós jóvoltából.

UFF.
- Dress
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.28., vas. 07:40
- Tartózkodási hely: Budapest XVI.
- Kapcsolat:
506
Sziasztok
Amikor a CX-et kerestem valamiért elkanyarodtam, de frankón nem tudom, hogy kerültem ide http://unique-strange.blogspot.com/2009 ... -barn.html
De szeretnék az örökös lenni. (Gyöző, pár mondatban lefordíthatnád )
Amikor a CX-et kerestem valamiért elkanyarodtam, de frankón nem tudom, hogy kerültem ide http://unique-strange.blogspot.com/2009 ... -barn.html
De szeretnék az örökös lenni. (Gyöző, pár mondatban lefordíthatnád )
üdv:
Dress
Dress

- fgyozo
- Hozzászólások: 3842
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
507
505-re
Retro,
.. hááát nem is tudom melyik érzésemnek adjak inkább hangot.
A kis történetedet olvasván egyrészt elszorúlt a szívem másrészt
elöntött a düh !!!!!
Nem is tudom mit mondjak. borzasztóóóóó !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ez a kép erről a mociról viszont nagyszerű.
Retro,
.. hááát nem is tudom melyik érzésemnek adjak inkább hangot.
A kis történetedet olvasván egyrészt elszorúlt a szívem másrészt
elöntött a düh !!!!!
Nem is tudom mit mondjak. borzasztóóóóó !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ez a kép erről a mociról viszont nagyszerű.
Kellemes dugó_mozgást, a párban 

- Retro
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
- Tartózkodási hely: Hajdúdorog
- Kapcsolat:
508
Üdv!
Nagyon örülök,hogy elolvastad a hozzászólásom,a motoros berkekben engem még mindég úgy emlegetnek az IZS-es 47 éves volt a motor amikor eladtam,napi használatban volt szinte télen-nyáron.A különböző motoros rendezvényeken sokan megcsodálták,de volt olyan is aki nem hagyta volna ki a világ semmi kincséért sem a poénos rímes megjegyzést,miszerint az
"IZS MEGY IZS MEG NEM IZS" erről is az öreg elmondta az eredetét,miért lett ez nálunk magyaroknál szállóige.
Az 50 es 60 as években eléggé elterjedtek a hazai mágnesgyújtású motorok ami indult aksi nélkül is,de az IZS az akkumulátor gyújtású volt és bizony arra nem nagyon figyeltek az akkori motorosok ezért nem boldogultak vele.Könnyebb volt a motort kigúnyolni,mint egy kis hozzáértést begyűjteni,de ez a probléma még ma is fenn áll az ember már csak ilyen,tisztelet a kivétel.Barátaim engedjétek meg,ezúton Kívánjak minden Motoros társamnak és Családjuknak Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Kilométerekben Gazdag,Balesetmentes,Boldog Újévet!
Nagyon örülök,hogy elolvastad a hozzászólásom,a motoros berkekben engem még mindég úgy emlegetnek az IZS-es 47 éves volt a motor amikor eladtam,napi használatban volt szinte télen-nyáron.A különböző motoros rendezvényeken sokan megcsodálták,de volt olyan is aki nem hagyta volna ki a világ semmi kincséért sem a poénos rímes megjegyzést,miszerint az
"IZS MEGY IZS MEG NEM IZS" erről is az öreg elmondta az eredetét,miért lett ez nálunk magyaroknál szállóige.
Az 50 es 60 as években eléggé elterjedtek a hazai mágnesgyújtású motorok ami indult aksi nélkül is,de az IZS az akkumulátor gyújtású volt és bizony arra nem nagyon figyeltek az akkori motorosok ezért nem boldogultak vele.Könnyebb volt a motort kigúnyolni,mint egy kis hozzáértést begyűjteni,de ez a probléma még ma is fenn áll az ember már csak ilyen,tisztelet a kivétel.Barátaim engedjétek meg,ezúton Kívánjak minden Motoros társamnak és Családjuknak Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Kilométerekben Gazdag,Balesetmentes,Boldog Újévet!

UFF.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3842
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
509
506-ra
Dress,
az sem semmi amit Te linkeltél be . Kérésed parancs !
Lefordítottam, íme :
Rejtet kincs egy Portugál csűrben
a történet háttere
Manuel Menezes Morais készítette a fotókat de nem árulja el a tulajdonos kilétét ill. azt h hol
a pontos hely. De annyit megtehet h az alábbi infókat mégis közzé teszi.
Az autók tulajdonosa egy kereskedő volt 1970 és 1980 között aki eldöntötte h elteszi az ajtaját átlépő
legérdekesebb autókat. Amikor a csűr megtelt, lelakatolta és beforrasztotta a zárakat. (a hegesztés talán
túlságosan örök lett volna)
Web oldlak találgatták az autók lehetséges számát , elhangzott 50, 100, 180 –as tipp is. Morais elmondása
szerint 180 autó van ott.
Nincs tervezve az autók eladása.
Clara képes volt meghatározni az autók helyét, valahol Sintra –nál, Linson közelében. Megkértem Morais –t h
kérdezze meg melyik köztük a tulajdonos legjobb vagy kedvenc kocsija ? A tulaj azt mondja h több autó van
nagyon jó állapotban de a kedvence a Lancia Aurelia B24 amiből 2 is van.
Szeretném megkérni a European-based SCM előfizetőit h fedjük fel a rejtélyt… és ha tudnak valamit akkor
küldjék el azt a megadott email címre. Az író szeretné megírni az igaz történetet valami Barn könyvbe.
Dress,
az sem semmi amit Te linkeltél be . Kérésed parancs !

Lefordítottam, íme :
Rejtet kincs egy Portugál csűrben
a történet háttere
Manuel Menezes Morais készítette a fotókat de nem árulja el a tulajdonos kilétét ill. azt h hol
a pontos hely. De annyit megtehet h az alábbi infókat mégis közzé teszi.
Az autók tulajdonosa egy kereskedő volt 1970 és 1980 között aki eldöntötte h elteszi az ajtaját átlépő
legérdekesebb autókat. Amikor a csűr megtelt, lelakatolta és beforrasztotta a zárakat. (a hegesztés talán
túlságosan örök lett volna)
Web oldlak találgatták az autók lehetséges számát , elhangzott 50, 100, 180 –as tipp is. Morais elmondása
szerint 180 autó van ott.
Nincs tervezve az autók eladása.
Clara képes volt meghatározni az autók helyét, valahol Sintra –nál, Linson közelében. Megkértem Morais –t h
kérdezze meg melyik köztük a tulajdonos legjobb vagy kedvenc kocsija ? A tulaj azt mondja h több autó van
nagyon jó állapotban de a kedvence a Lancia Aurelia B24 amiből 2 is van.
Szeretném megkérni a European-based SCM előfizetőit h fedjük fel a rejtélyt… és ha tudnak valamit akkor
küldjék el azt a megadott email címre. Az író szeretné megírni az igaz történetet valami Barn könyvbe.
Kellemes dugó_mozgást, a párban 

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég