#2735
Hozzászólás
Szerző: gpeter » 2012.05.09., szer. 20:47
Oszynak a túra 1285-re.
Nekem dettó ugyanez volt, csak nem tudom, hogy a henger leállt-e, vagy sem. 5000 fordulatnál minél mgasabb fokozatban voltam, annál látványosabban gyengült a motor és nem ment feljebb. Eleinte csak hirtelen gázra, később 5-ösben már lassú gyorsításra is. Egyszer noszogatás közben meggondolta magát és kilőtt, mintha valami gát átszakadt volna az üzemanyagellátásban. Akkor megijedtem, mert majdne leestem hátra, legyél te is óvatos!
Én nem magam szerelem, elvittem szerelőhöz, szétkapta a karbit, kipucolta, beállította, szinkronizálta, kicseréltül a szakadt membránt, aztán elküldött egy próbakörre, hogy majré határig húzassam ki. Óra szerint 160-ig ment mint a rakéta, tovább nem mertem tolni neki. Mikor visszavittem megnézte a gyertyákat, állítgatott még valamit és teljesen jó lett. Ez tavaly ősszel volt, most megint előfordult már egyszer. Akkor azt mondta, hogy cseréljük ki az üzemanyagszűrőt, vegyek egy karbi felújító szettet és a repedésnek indult szívócsonkot is cseréljük ki, mert így képtelenség jól beállítani. A szűrő azért cserés, mert nem bírta roncsolás nélkül kivenni, úgy bele volt gyógyulva.
Az alkatrészeket begyűjtöttem, jövő héten talán beférek a műhelybe, utána beszámolok újra.
Ősszel azt mondta, hogy nagyon kövér keverékre volt állítva, ami igaz lehetett, mert nagyon könnyen indult mindig, és sokkal büdöseb volt a füstje (főleg hidegen, mint most).
Giba P.