igen, ez testes kontakt!
A kapcsoló egyik végén egy kis tompa réz rudacska ami rugós és a váltóhoz ér és kapja tőle a testet amikor az üresben van.
A másik vége ami kiáll a blokkból, egy menetes csavar amire az érintkezőt rögzítjük kis anyával.
A kapcsoló eleje és vége folyamatos érintkezésben van, így átmegy rajta a váltótól kapott test – feltéve ha hozzá ér!
Vagy lehet esetleg ez is önmagával kontakt hibás?
Tegnap rohantam haza. Leszereltem az öcsém mocijáról a trafót és a gyújtás modult. Átettem az enyémre és próba.
A hiba továbbra is fenn áll, a jelenség ugyan az.
A motor indul, a bal henger gyengélkedik és a motor nem forog 3000 fölé. Hiába húzom a gázt, ott fullad, nem dolgozza ki magát.

Összegezve amit eddig tudok:
A tank tele, abból/benzincsapból kellő intenzitással jön a benzin, nincs tanksapka/vákuum elzáródás
A karbi 3x is szét lett szedve, dugulás kizárva. Benzin van benne, úszó nincs felakadva.
Gyertyapipa ellenállása mérve, rendben
Gyújtó kábel trafó és pipa között rendben
A 2 trafó ki lett cserélve másik motorról levett 2 működővel
Gyújtás modulok ki lettek cserélve másik motorról levett 2 működővel
Trafó/gyújtás modul hiba ezzel kizárva
Lényegében minden ami a blokk után van az jó, a motor mégsem megy.
Akkor mi lehet? Hol lehet a hiba?
Valami a blokkban?
Ez már túllépi a képességeimet, úgy h ismét csak Moli szakértelmében bízhatok.
Csütörtökön legurulok hozzá max 3000 –en … és átadom neki gyógyításra:- )