CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Csabi
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2009.11.06., pén. 19:43
Kapcsolat:

1483

#4291

Hozzászólás Szerző: Csabi » 2013.07.21., vas. 20:56

Szia KKH650GL
A kerek kiszerelesnel ,ha kihuztad a tengelyt telyesen akkor baloldalt kiveszed a tavtartot,utana mint mar a fiuk is irtak szet kel csusszantani a fogas(ricnis)meghajtobol (ugyan csak bal oldalra),akkor pedig megdontve(kitamasztva)a motort ki kell hogy jonnie a kereknek.Jo munkat.
Udv mindenkinek

KKH650gl
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2012.05.20., vas. 21:24
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#4292

Hozzászólás Szerző: KKH650gl » 2013.07.21., vas. 21:14

Kéthelyen lehet megbontani a kerékagynál a ricnis tömböt amihez egy kicsit macerás hozzá férni hogy bent van a kerék vagy kívül avilaszárban itt 4db csavar van mivel hogy 650-es.konkrétan melyikre gondoltok hogy megbontsam . a villaszár végén azért nem akartam mert ott tömités is van ami sérűlhet.Eddig csep és olaj folyás mentes a motor jólenne ha az is maradna ez után is.
Nam azért nemjön szét mert nincsen megdöntve hanem a ricninek a vége nem fordul ki elakad a belső perembe ami belül akardán felöli részen van.oldal irányba elmozdul csak nem fér ki, nincsen össze szorulva.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1987
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1485

#4293

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2013.07.21., vas. 22:22

Szia KKH,
(Légyszi a számozást ne feledd el. Köszi)
Nem értem pontosan mi a baj. Ott nem akadhat el. Ha kivetted a tengelyt és a távtartót akkor a kerék elmegy szépen balra és kiszeded. Azért kell megdönteni mert a sárvédő nem engedi ki.
A kardánba zsir van nem olaj, csak a szöghajtásba van olaj amit NEM kell megbontani. A szöghajtás 3 csavarral van rögzítve a kardán házhoz ami a jobb villaszár mondjuk. Azt mindenképpen érdemes lazítani. ott se tömités semmi, sőt egyszerűen leveheted a szöghajtást és ha nem fordítod fejre mint a lenti képen még az olaj se csöpög belőle.
Eléggé benne vagyok mert nemrég ment szarrá a ricnis kerék és a szöghajtás vége is így mind2őt cseréltem.
Lásd:
viewtopic.php?f=12&t=10&start=30#p9522
Ez a szöghajtás ugye:
forrás
Kép
Én nem vagyok nagy szerelő, mondjuk azt haladó-laikus-szerelő. Elméletbe ismerem a gépeket, de sokat nem szereltem. Bízom a szakikra.
Moli, Forest, Pesta és még sorolhatnám, vakon bízhatsz a szaktanácsaikba.
Én az Erdélyi túra előtt 3 nappal cseréltem ki a komplett hátsó kereket, szöghajtást (kardán vége) és mentem valamennyit +2440 KM-ert vígan a múlthéten.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

KKH650gl
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2012.05.20., vas. 21:24
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#4294

Hozzászólás Szerző: KKH650gl » 2013.07.21., vas. 23:17

SziaOszy
Ez így világos és egyenes beszéd.Előljáróban ezt a számozást mondjátok el hogy mi és hogy műkszik mert más fórumon akinek válaszolok rákattintok a hozzászólására ami automatikusan be van számozva és tudja hogy neki válaszoltam , vagy ha álltalánoságba mindenkihez akkor csak az új hozzászólásra kell katt, és utánna mehet.Én hiszek nektek csak ettől az agyrész még nem tud kifordulni.Azt azért tudni kell hogy a 650 gl és az 500cx között van külömbség.Látszatra pld a 3csavar helyett 4 fogja a kardán vég lehajtást a többit nem tudom mert még nem szedtem szét de majd holnap le bontom úgy ahogy írtad.Ezért gondoltam hogy esetleg belül is eltér ami nem látszódik de még is más.
Azt nem tudtam hogy az olaj meddig közlekedik az egész tömbben de tömítés van az is biztos mert látszik.Ettől meg oldottam már bonyolultab dolgokat is csak az eddigi megállapításom az volt hogy ami egyszerűen megy azt a japó nem bonyolította túl és ezért csodálkoztam hogy egy egyszerűnek tűnő dolog miért nem műkszik.Nem akartam felesleges köröket futni inkább informálodtam tőletek amit ezúton megköszönök nektek.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1987
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1487

#4295

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2013.07.21., vas. 23:33

Nem tudom miért de nemszámoz automatikusan, ezért a Téma mezőbe beírjuk a soron köv. számot. Ez esetbe 1487-et írtam....

Persze én csak a saját tapasztalatomat tudom leírni, nekem CX500-om van. A 650es látszólag ugyan úgy néz ki de sok apró eltérés van, ezt Fgyozo is meg tudja erősíteni.
Csabinak Gl-je van de asz'em 500 as :?:
Eddig amit láttam mind1, hogy 500, 650 Cx ill Gl a hátsó kerék mind úgy van szerelve. Az eurón a különbség, hogy nincs telló rögzítő csavar mert központi rugós de a többi mind ugyan az.....
Az oldalon megtalálod a gépkönyvet, hátha segít.
Itt:
http://www.cx-gl.hu/letoltes.php
vagy
http://www.cx-gl.hu/pdf/gl500650_silverwing_5.pdf
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

KKH650gl
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2012.05.20., vas. 21:24
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#4296

Hozzászólás Szerző: KKH650gl » 2013.07.21., vas. 23:43

1488
Kicsit még tanulnom kell itt az írást mert most ebben a témában írtam előszőr,
A moci enyém is központi rugós, látod ez is eltér köszi az infókat mégegyszer, holnap szerelés.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1987
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1489

#4297

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2013.07.22., hétf. 00:07

Szívesen, de a számozás most is lemaradt :)
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

1490 ... Én és a benzincsap

#4298

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2013.07.22., hétf. 15:48

Urak!

Pusztán a saját káromból való okulásotokra: talán a legjobb, ha megszokássá válik, de főleg a meleg idők beálltával érdemes lehet odafigyelni erre az "apróságra".

Az történt, hogy a közelmúltban a garázsba lépve erős benzinszag ütötte meg az orromat. Pár napra rá az egyik (frissen olaj- és szűrőcserélt) motorom alatt tócsát láttam. Mégpedig olajból. El nem bírtam képzelni, mi lehetett a baj, egy kicsit ráhúztam a szűrőházra, hátha. Ennek ellenére később is (ha csökkent intenzitással, de mégis) csepegett.

Akkor koppantam nagyot, amikor kivettem a nívópálcát, hogy megnézzem, mennyi olaj folyt el belőle. DUGIG volt, és gyanúsak folyékony volt az egész. Megszagoltam: benzin.
A csapot még csak nem is ON állásban hagytam (OFF-ban lett volna a legjobb) hanem RES-ben. Tudja vki, hogy esetleg ebben az állásban a motor járásától függetlenül is átenged-e a csap?

Egy olajcserényi olajat elbuktam. Ma megyek haza, leeresztem, elviszem a MOL-kútra, aztán majd feltöltöm újjal, ha lesz olajam.
(Néha csőstül jön a baj...)
Üdv.
Pesta

moli
Hozzászólások: 314
Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
Kapcsolat:

1491

#4299

Hozzászólás Szerző: moli » 2013.07.23., kedd 09:29

1490-re!
Szia Pesta!
A vákuumos csapnak -mindegy milyen állásban- nem szabad átengednie a benzint szivó hatás nélkül, ha nem ezt teszi akkor hibás. A sima csap csak zárt állásban állja el a benzin útját. A tűszelepnek is meg kellet volna akadályoznia a beszivárgást. A többletnek a túlfolyón illett volna távoznia.moli

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3843
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1492

#4300

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2013.07.23., kedd 10:38

1490-re
de ezt nem értem.
Bármilyen állásban is van a csap de hogy kerül az olajba a benzin????
Mármint a blokkban lévő oljba, jól értem Pesta?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég