jelentkezem, mert változást történt a státuszomban

megegyeztünk, elhoztam Incze Ferenc motorját a hétvégén
köszönöm az eddigi segítséget, általános tanácsokat a típussal kapcsolatban, ezentúl már konkrét kérdésekkel zaklatlak benneteket, ha nem nagy gond

pár kép a járgányró lent
az első benyomások alapvetően jók, nagyon szép a hangja, jól indul hidegen melegen, szépen pörög (amennyire próbáltam) motorikusan nagyon rendben lévőnek tűnik, maga a motortömb is nagyon szép kívülről
tetszik a fényezése is, ami bár nem eredeti, de jó a színe és szépen megcsinálták
amivel kell foglalkoznom a tervezett folyadék/szűrőcseréken túl:
az első kérdésemre kapott válaszban, az ellenőrizendő dolgok között 2. helyen lévő vízpumpa tömítése cserés, kis cseppek voltak már a helyszínen is a karbik alatt, s szépen csordogál persze most is ha jár a motor, le a blokk oldalán, az önindítóra.... viszont kaptam bontatlan csomagban tömítéskészletet hozzá, ezzel kapcsolatban szeretnék kérni egy kis segítséget, megoldható a blokk vázban hagyása mellett a csere? kell vmi. célszerszám hozzá? mi a csere elvi sorrendje? tank le, karbik le (persze egyenlőre ez így nagyon könnyen hangzik leírva), s akkor lessz elegendő hely a fedél eltávolításához s a tömítések cseréjéhez?
ennyi amit, meg kell tennem a megbízhatóság fenntartása miatt, amiről tudok, a többi esztétikai dolog szerencsére, látszik egy kisebbnek tűnő csúszás a jobb oldalon, ennek eredményeképp keresem az alábbi elemeket, ha tudtok segíteni ezekben, jelezzétek légyszíves:
bontott, szép állapotú kipufogó dobot (28.1008.R cikkszám? látszik beütve), jobb oldalra
fékkart
fékfolyadék tartályát
első, krómozott sárvédő esetleg, ennek az eleje ért a betonhoz, javítható, újrakrómozható, de ha lenne bontva eladó, azt raknám fel inkább
a plexit is érte a beton, ill. a másik oldalán tenyérnyi helyen apró repedések futnak egymásba érve, kis kockákat képezve, szimpla rezgés/öregedés okozta sérülésnek gondolom, vajon hozzáférhető jobb állapotú kis plexi? vagy van erre javítási mód (pl. fóliázásra gondolok)
ill. a blokktartó lemezidomok az oldaldobozok alatt, erősebben rozsdásodnak, azokat kell lekezelnem, javítani a festést
bocs a hosszúra nyúlt szövegelésért, alig várom már, hogy kicsit jobb legyen az idő, és gurulhassak picit vele, nagyon finom a kuplungja, a váltó, nagy ugrás a Pancsihoz képest

köszönöm a segítséget, tanácsot előre is
üdv
Norbi