CX/GL Te és Motorod
- forrest99
- Hozzászólások: 2511
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1604
1602-re
Sztem kromtisztitoval le lehet takaritani szepen. De ha nem, a merfoldoran ami van az szebbnek tunik, akkor az lesz a tied. Nekem ugyis van ilyen burkolatom, csak maga az ora kell.
Le lehetne kromoztatni, de nem eri meg. 20 Euro 1 par ilyen burkolat, ugyanannyiert kromozzak le.
Sztem kromtisztitoval le lehet takaritani szepen. De ha nem, a merfoldoran ami van az szebbnek tunik, akkor az lesz a tied. Nekem ugyis van ilyen burkolatom, csak maga az ora kell.
Le lehetne kromoztatni, de nem eri meg. 20 Euro 1 par ilyen burkolat, ugyanannyiert kromozzak le.
-
- Hozzászólások: 784
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1606 ... 1574-re
Forrest (nomeg akit érdekel)!
Csak annyit tudok hozzátenni a témához, hogy:
1. Pusztán az áttételek változtatása miatt a 650-es váltó 11%-kal fog gyorsabb haladást eredményezni (azonos fordulatszámon), mint az 500-asé, ha a primerhajtást változatlanul hagyod. Tehát 100 helyett 111-gyel fog menni.
2. Ofapar megcsinálta ezt a manővert, de nem kis fémreszelés árán. Az tuti, hogy "csak úgy" nem megy be a 650-es váltó az 500-as házába. A rossz hír az, hogy Ofapar időközben átnyergelt siklóernyőzésre, és a CX-es oldala nem elérhető (nekem legalábbis nem sikerült - ha valakinek igen, akkor tegye közzé a linket, legyen szíves!).
Újfent méltatnom kell a korábban is ajánlott Haynes-féle könyvet: minden egy helyen van benne, és a hajtáslánccal kapcsolatos adatok korrektek. A gyári könyvben ezen a részen egymást érik az elírások, már-már lehangoló. Tehát csak az 500-as és a 650-es típusok között van különbség, egyazon motorméret esetében a fogszámok ugyanazok elöl-középen-hátul is.
Forrest! Ha ilyesmin töröd a fejed, lehet, hogy érdemesebb lenne a szöghajtásban alkotni vmi újat. Az ottani fogaskerékpár áttételét megváltoztatva minden fokozatban módosulni fog az áttétel. Lehet, hogy ez nem mindenben jó, de egyszerűbbnek tűnik, mint a váltócsere.
Ha Ofapar weboldala nem tér vissza a köztudatba, akkor nagyot veszítünk. De érdemes lehet ezen a webhelyen is tájékozódni, bár közel sem olyan alapos, mint az Ofapar-é volt 1-1 témában: http://cxgl.wikispaces.com/
Csak annyit tudok hozzátenni a témához, hogy:
1. Pusztán az áttételek változtatása miatt a 650-es váltó 11%-kal fog gyorsabb haladást eredményezni (azonos fordulatszámon), mint az 500-asé, ha a primerhajtást változatlanul hagyod. Tehát 100 helyett 111-gyel fog menni.
2. Ofapar megcsinálta ezt a manővert, de nem kis fémreszelés árán. Az tuti, hogy "csak úgy" nem megy be a 650-es váltó az 500-as házába. A rossz hír az, hogy Ofapar időközben átnyergelt siklóernyőzésre, és a CX-es oldala nem elérhető (nekem legalábbis nem sikerült - ha valakinek igen, akkor tegye közzé a linket, legyen szíves!).
Újfent méltatnom kell a korábban is ajánlott Haynes-féle könyvet: minden egy helyen van benne, és a hajtáslánccal kapcsolatos adatok korrektek. A gyári könyvben ezen a részen egymást érik az elírások, már-már lehangoló. Tehát csak az 500-as és a 650-es típusok között van különbség, egyazon motorméret esetében a fogszámok ugyanazok elöl-középen-hátul is.
Forrest! Ha ilyesmin töröd a fejed, lehet, hogy érdemesebb lenne a szöghajtásban alkotni vmi újat. Az ottani fogaskerékpár áttételét megváltoztatva minden fokozatban módosulni fog az áttétel. Lehet, hogy ez nem mindenben jó, de egyszerűbbnek tűnik, mint a váltócsere.
Ha Ofapar weboldala nem tér vissza a köztudatba, akkor nagyot veszítünk. De érdemes lehet ezen a webhelyen is tájékozódni, bár közel sem olyan alapos, mint az Ofapar-é volt 1-1 témában: http://cxgl.wikispaces.com/
Üdv.
Pesta
Pesta
- fgyozo
- Hozzászólások: 3848
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1608
1601-re
tegnap befejeztem a plexim átalakítását (bár reményeim szerint még ez sem a végleges állapot).
A lényeg h az új elrendezés miatt már nincs helyem ahova feltehetném így le kell mondanom a fordulatszám mérő felhelyezésről.
Szóval forrest, részemről ugrott a dolog.
Ha vasárnap megveszed, találkozunk és sikerül találnunk valami helyet neki akkor talán újra indíthatjuk a témát :- )
tegnap befejeztem a plexim átalakítását (bár reményeim szerint még ez sem a végleges állapot).
A lényeg h az új elrendezés miatt már nincs helyem ahova feltehetném így le kell mondanom a fordulatszám mérő felhelyezésről.
Szóval forrest, részemről ugrott a dolog.
Ha vasárnap megveszed, találkozunk és sikerül találnunk valami helyet neki akkor talán újra indíthatjuk a témát :- )
Kellemes dugó_mozgást, a párban 

- forrest99
- Hozzászólások: 2511
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1610
1609-re
Nem keves, de ha nem megy be egyben es faragni kell, akkor inkabb kihagyom. Valszeg ugyanakkor vagy kisebb munkaval llehet attetelezni a szoghajtasnal.
Ha lesz ra idom telen es talalok megfelelo gepmuhelyt ahol megfizetheto aron legyartanak modositott verziot a lenti kerekekbol, akkor ez lesz a megoldas.
Nem keves, de ha nem megy be egyben es faragni kell, akkor inkabb kihagyom. Valszeg ugyanakkor vagy kisebb munkaval llehet attetelezni a szoghajtasnal.
Ha lesz ra idom telen es talalok megfelelo gepmuhelyt ahol megfizetheto aron legyartanak modositott verziot a lenti kerekekbol, akkor ez lesz a megoldas.
1611
1610-Re!
Szia Forrest!
Szerintem 6számjegy alatt ne is nagyon gondolkodj a legyártásra vonatkozóan!/persze ha nem baráti alapon, de talán még úgy sem/moli
Szia Forrest!
Szerintem 6számjegy alatt ne is nagyon gondolkodj a legyártásra vonatkozóan!/persze ha nem baráti alapon, de talán még úgy sem/moli
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég