Pesta,
Az aksi nélküli betolás innen megszünik, ez tény. de z inditás és a folyamatos fordszám függv. állitott előgyújtás, jobb telyesitményhez és egyenletesebb járáshoz vezet. Nem ez volt a cél az ETZ-nél is?
A töltőtekercs nem azonos a jeladóval, vagy tévedek? A kék-fehér vezeték a toltő amiben 90-120v van már alacsony fordulaton is.
a jeladók az a zöld-Zöldsárga és a többi.... A lenti ábra is mutatja:
8-9: source coul, azaz táp
3-7 Jobb ill ball jeladó tekercs.
A tőbbi már nem kell.
A jelek adottak, és a 8-9 et is meg kelehet szeliditeni trafoval, hiddal majd egy jó stabilizálással és innen is mehet a PIC.
Egszer már hekkeltem ilyet mikor Fgyozo pulicsirkét látott.

Balatonon Attilának elszált a CDI toltő tekercs (kék fehér) és a kocsmába szereztünk egy 220/12V váltó fesz trafót, amit a 12 kimenetét rákötöttem a generátor egyik tekercsére (2 sárga vezeték) a másikat meg a CDI kék-fehár csatijába.
Igaz max sebesség megállt 90nél de hazaértek Győrbe.
Képek ide KATT 
(és mindezt nem józanon

)