Maradva a japán-témánál.
Sosem értettem, hogy miért kavartak a japánok a különféle típusnevekkel.
Azt még valamelyest belátom, hogy a japán autógyárak próbáltak "álnéven" bekerülni az amerikai piacra (Honda/Acura, Nissan/Infinity, Toyota/Lexus), de azt, hogy egy Honda motorkerékpár miért kapja a CX400 nevet Európában, és miért lesz ugyanaz a motor GL400 japánban, miközben mind a CX, mind a GL jól körülírható stílusjegyekkel rendelkezik - egészen addig, amíg össze nem keverik a két nevet, ráadásul tette mindezt a gyártó -, na ezt már nem veszi be a logikám.
Ja, és a CX400/GL400 gyakorlatilag az általunk CX500C-nek ismert fizimiskával rendelkezik.
A "Silverwing" japánban a sima CX500 (hacsak nem volt ott 400-as blokkal a standard CX), de olyasmi is dereng, hogy az általunk sima CX500-ként ismert motor Japánban GL500, és a kistesó, a 400-as a Silverwing (amit mi CX400-nak neveznénk).
A GL700 az Ausztráliában forgalmazott limitált szériás GL650I (vagy II?).
Meg ki tudja még, mennyi variálás volt.
A lényeg: nehéz ennyi év távlatából és a "legszélesebb" földrész által elválasztva biztosat mondani - így marad a találgatás, ha épp erre van igény/kedv.

Üdv.
Pesta