7129-re
Pesta !
De örülök, hogy ismét hallatsz magadról.
Hogy vagy?
Hol voltál eddig?
Köszönöm !!!!!
Igen, érzem mire gondolsz a gépszíj kapcsán :- )
Nagyon érdekes dolog. Egyszerűen nem tudok ésszerű magyarázatot adni.
Majdnem minden ellene szól.
A vásárlást követően ahogy jöttem haza az R1200RT- vel az autópályán komolyan megfordult a fejemben, hogy vissza fordulok, vissza az eladóhoz és mondom neki hogy ok, adok neki 100.000-et és csináljuk vissza az egészet !

Annyit megér nekem hogy kipróbálhattam, megélhettem az érzést, a különbséget.
Persze mostanra már megbékültem … az 1200-vel gyakorlatilag nem volt korábbi tapasztalatom, az 1150-el azért csak letekertem kb.17e km-t.
Amikor a CX500 után mész egy karikát a CX650-el érzed a különbséget, hogy IGEN !!! Ez kell nekem, ez a kis (nem is olyan kis) PLUSSZ !
NA már most az 1150 és 1200 között már nincs ez a határozott PLUSZ !
Konkrétan felértékelődött az 1150 a szememben.
Nem is tudom hogy lehetne ezt érzékeltetni.
Talán úgy lehet ezt érezni amikor alapból magas a léc, ahhoz képest már nagyon nehéz egy signifikáns jobbságot prezentálni.
Márpedig az R1150RT igen csak feltette a lécet.
És ha azt mondom hogy egy makulátlan R1150RT - 1,8Mio és egy olyan állapotú szintén makulátlan R1200RT - 3Mio… szóval ha mész vele, nincs a 2 motor között 1,2 Mio (szinte egy másik motornyi) különbség.
Főleg, hogy már konkrétan tudok olyan tényeket mondani amiben az 1150 jobb mint az 1200.
Azért Pesta, ha teheted, próbálj ki egy boxert!
Azt mondják hogy ez a BMW olyan , hogy semmiben sem tökéletes, viszont mindenben a legjobb:- )
Furcsa h erről épp a CX fórumon értekezünk…de annyiból azért mégis csak ide tartozik, hogy bármilyen csúcs technológiáról és jó motorról beszélünk is, mégsem tudja a CX által nyújtott érzést likvidálni
