CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2025.01.24., pén. 11:01
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Üdv mindenkinek a csoportban. Szász Péter vagyok Hajdú Biharban élek 1965 február 25.én születtem, autószerelő a szakmám azóta motorosok különféle motorokkal, kezdve a Rigával, Jawa Mustang Gál, Simsonnal, majd az MZ TS 250, aztán P 21, és egy oldalkocsis P 12. Sosem volt még négyütemű motorom, de mindig is vágytam rá. A hetvenes, nyolcvanas évek formavilága tetszett mindig is és abból is a Honda. Most úgy hozta a sors hogy megengedhetem magamnak és így lett a CX 650E. Sikerült felkutatni az eredeti tulajdonosát Kemény Lászlót aki nagyon örült hogy visszakerült a keleti végekre. Majd biztosan fogok kérdezni tőletek mert biztosan nagyobb tapasztalatot szereztek már a szerelésben, üzemeltetésben. Előre is köszönöm!
- Oszy
- Hozzászólások: 1987
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Péter,
Üdv a csapatba!
Ha K. Lacié volt és a köztes tulaj is hasonlóan bánt a vassal, akkor jó vétel!
Üdv a csapatba!
Ha K. Lacié volt és a köztes tulaj is hasonlóan bánt a vassal, akkor jó vétel!
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2025.01.24., pén. 11:01
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Igen, szép állapotban van az előző tulajdonos a négy év alatt kb1500 km-ert ment vele összesen. Igyekszem vigyázni rá hogy megmaradjon ilyennek.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3843
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
7281 -re
eszpe65 !
Üdvözöllek közöttünk!
K.Laciról tudsz valamit? Többször hívtam már de nem reagál ...
Nem a motor miatt hívtam de szerintem szívesen pillantana rá a gépre ismét
Nagyon szerette Ő is!
Neked is sok örömet kívánok vele.
eszpe65 !
Üdvözöllek közöttünk!
K.Laciról tudsz valamit? Többször hívtam már de nem reagál ...
Nem a motor miatt hívtam de szerintem szívesen pillantana rá a gépre ismét

Nagyon szerette Ő is!
Neked is sok örömet kívánok vele.
Kellemes dugó_mozgást, a párban 

-
- Hozzászólások: 53
- Csatlakozott: 2021.09.23., csüt. 14:30
- Tartózkodási hely: Szügy
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
7280 Gyözö,
Arról nem tudok semmit. De a motor forgalomba van nincsen kivonva. Igaz nem piros ahogy írták hanem kék.
Ha kivitték volna az országból a tulaj biztosan kijelenti a rendszerböl. Söt ha alkatrészeknek kiárulják akkor is.
A motor forgalomban van. Nincsen szüneteltetve akkor gondolom még a biztosítást is fizetik rá.
4. tulajdonosnál van és 2010 elött került hozzá mert eredetvizsga képek nincsenek.
Ezekböl gondolva vhol alszik.
Arról nem tudok semmit. De a motor forgalomba van nincsen kivonva. Igaz nem piros ahogy írták hanem kék.
Ha kivitték volna az országból a tulaj biztosan kijelenti a rendszerböl. Söt ha alkatrészeknek kiárulják akkor is.
A motor forgalomban van. Nincsen szüneteltetve akkor gondolom még a biztosítást is fizetik rá.
4. tulajdonosnál van és 2010 elött került hozzá mert eredetvizsga képek nincsenek.
Ezekböl gondolva vhol alszik.
A minőség olyan mint a fing, tartjuk amíg bírjuk.

-
- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2025.01.24., pén. 11:01
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Üdvözöllek Győző, január 8.-án beszéltem K.Lacival elmondott sok mindent a felújításról és azt mondta hogyha kitavaszodik eljön mindenképp megnézni a volt motorját.Kíváncsian várom.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3843
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
7285 Zpower
Háát akkor csak előkerül valamikor
Háát akkor csak előkerül valamikor

Kellemes dugó_mozgást, a párban 

- fgyozo
- Hozzászólások: 3843
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
7286 eszpe65
Pénteken sikerült nekem is beszélni vele.
Említette, hogy meglátogat Téged.
Szóval akkor most nincs más, tényleg várjuk a tavaszt
Pénteken sikerült nekem is beszélni vele.
Említette, hogy meglátogat Téged.
Szóval akkor most nincs más, tényleg várjuk a tavaszt

Kellemes dugó_mozgást, a párban 

-
- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2025.01.24., pén. 11:01
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Üdv a csoportnak! Tegnap végre minden összeállt és kipróbáltam a Hondát, nagyon nagy élmény volt. Elég nehezen indult mióta nálam van, karburátort takarítottam, tűszelepet cseréltem, de a baloldali karburátor szintje csak magasabb volt, sok volt a benzin. Indításnál még rosszabb volt mert a jobboldali henger kérte volna a szívatót de a jobbos meg túldúsult és teleszutykolta a gyertyát. végül csak jólett a szint is, aztán azóta jól indul. Mentem vagy 70 km-ert füligérő szájjal, az MZ meg a Pannónia után egy űrugrás volt. Annyi üröm került az örömbe hogy az elsőteleszkóp szimmering elengedett és szivárog az olaj belőle. Azt kérdezném hogy mi a mérete, és honnan lehet rendelni. Köszönöm előre is!
- fgyozo
- Hozzászólások: 3843
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
7289-re
Szia eszpe65!
Örülök az örömödnek és annak , hogy ezt megosztottad.
A CX híres arról, hogy sok állás után nehezen indul. Ha ez még üzemanyag szint problémával is párosól, akkor a helyzet. még rosszabb is lehet.
Hogy derült ki a szintprobléma?
MI utalt arra?
Azt hogyan orvosoltad?
Én néhány éve minden esetben úgy állítom le a motort, hogy üres a karburátor.
Ezt úgy érem el, hogy otthontól számított kb.1km-re elzárom a csapot és úgy megyek haza.
Aztán még itthon járatom addig amíg teljesen ki nem ürül és le nem áll.
Ez idő alatt legalább hűl a turbó és power szelep is
Ennek eredménye hogy bármely sok állás után is, indítás után csap nyit és moci egyből pöcc-röff indul is!
Szia eszpe65!
Örülök az örömödnek és annak , hogy ezt megosztottad.
A CX híres arról, hogy sok állás után nehezen indul. Ha ez még üzemanyag szint problémával is párosól, akkor a helyzet. még rosszabb is lehet.
Hogy derült ki a szintprobléma?
MI utalt arra?
Azt hogyan orvosoltad?
Én néhány éve minden esetben úgy állítom le a motort, hogy üres a karburátor.
Ezt úgy érem el, hogy otthontól számított kb.1km-re elzárom a csapot és úgy megyek haza.
Aztán még itthon járatom addig amíg teljesen ki nem ürül és le nem áll.
Ez idő alatt legalább hűl a turbó és power szelep is




Ennek eredménye hogy bármely sok állás után is, indítás után csap nyit és moci egyből pöcc-röff indul is!
Kellemes dugó_mozgást, a párban 

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 40 vendég