Köszi Pesta!
De sajnos nem ilyen egyszerű a dolog. Utána néztem, és sajnos a gl650 interstatenek nem egyezik a gyújtáskapcsolója pl a gl 500-zal, amire a cx500 forum-on fel is hívják a figyelmet, és javasolnak egy sufni tuning javítási módot.
http://cx500forum.com/forum/technical-h ... witch.html
Sajna nem is nagyon kapható az ebay-en sem.
Legjobban talán ez hajaz rá, de a kulcs állásai sem egyeznek.
http://www.ebay.com/itm/Honda-CX500C-CX ... 5c&vxp=mtr
Ennek a vezetékelése más mint az enyém, ebbe 5 szál vezeték megy, az enyémbe 6 szál vezeték megy és a képen láthatókon kívül egy világos zöld/ fekete.
Egyébként ma ki kellett mennem Érdre, és elég jól kezdődött a gurulás, de kb 2 km múlva elkezdett rángatni, először csak néha - néha hagyott ki a gyújtás, aztán már mire kiértem, már alig ment. Csak csúsztatott kuplunggal tudtam felgyorsulni kb 60-70-re. Délután, mielőtt haza indultam volna, gyertyák ki, megtakarítottam őket, olyan szikrát produkáltak, hogy ökröt is süthettem volna. Egyébként kb 60 km van bennük, és pöccre indult, a gázt vette, rendesen felpörgött.

Viszont most a budaörsi reptér mellett kezdte el azt amit az előbb leírtam. Nemtommiarákvanvele????

A gyújtásom az ilyen:
Szerintem cdi-s legalább is az ebay-en azt írják róla, nem lehet hogy ez sz@r@xik?
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"