CX/GL Te és Motorod
- Oszy
- Hozzászólások: 1979
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Nem írtam ide a számát de FB-on is megtalálod. Szóltam neki is, hogy keresni fogod. Ő a régi motorokra főleg Hondákra specializálódott.
https://www.facebook.com/KlockWorksVintageMotorbikes/
https://www.facebook.com/KlockWorksVintageMotorbikes/
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2018.09.03., hétf. 08:00
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
7268 -ra
Szia Balu216 !
Örülök, hogy benéztél
Gratulálok a kitartásodhoz, remélem rendbe jön a moci.
Oszy fentebb ajánlotta Klock Janit, én isa csak jót hallottam Róla.
Majd mi lett, ok?
Szia Balu216 !
Örülök, hogy benéztél
Gratulálok a kitartásodhoz, remélem rendbe jön a moci.
Oszy fentebb ajánlotta Klock Janit, én isa csak jót hallottam Róla.
Majd mi lett, ok?
- placix
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2014.07.07., hétf. 22:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Üdv mindenkinek!
2014-ben léptem be először ezen a fórumon.
Akkor vásáróltam egy CX500E típusú, 1983-ban gyártott motort és a felújításhoz sok-sok tanácsot kértem és kaptam tőletek.
Azóta bejártuk a környező országokat, mindig jóval korszerűbb motorok között.
Egyetlen túrán sem hagyott a jó öreg cserben.
A héten volt a szezonzáró túránk.
Most szeretném a motort átadni arra érdemes embernek baráti áron, a piaci áron alul.
Képet is küldenék, de valahogy nem sikerült mellékelni. (hogyan kell?)
Ha valakit érdekel, írjatok!
placix
2014-ben léptem be először ezen a fórumon.
Akkor vásáróltam egy CX500E típusú, 1983-ban gyártott motort és a felújításhoz sok-sok tanácsot kértem és kaptam tőletek.
Azóta bejártuk a környező országokat, mindig jóval korszerűbb motorok között.
Egyetlen túrán sem hagyott a jó öreg cserben.
A héten volt a szezonzáró túránk.
Most szeretném a motort átadni arra érdemes embernek baráti áron, a piaci áron alul.
Képet is küldenék, de valahogy nem sikerült mellékelni. (hogyan kell?)
Ha valakit érdekel, írjatok!
placix
placix
- Oszy
- Hozzászólások: 1979
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Placix,
Jó olvasni amit írtál. Igen a Cx nem hagy el soha, ezért azt mondanám, hogy te se hagyd el.
Több indokot is mondok, természetesen ezek csak saját vélemények nem tanácsok. Ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz.
Jelen pillanatban par száz ezer Ft az ára de ennél tudjuk, többet ér.
(Tudom, ez is pénz, főleg ha egy újabb motort vásárolsz. Szóval kérlek ne értsd félre.)
Egyszer valamikor, netán restaurálva sokkal többet ér. Gondolok olyanra esetleg valaki kedvesnek örökségben hagyod.
Én ahányszor motort cseréltem, vásároltam a CX eladása soha nem merült fel. Inkább tartom, enni nem kér. Én a gyerekeimnek adom. Akkora már bőven 50 éves lesz.
Ha eladod soha nem lesz még egy. Én 20 évvel ezelőtt egy óriásit hibáztam, egy Simson AWO 250 T adtam el bgóért, hogy majd úgyis lesz másik. Hát nem és most 30-40x annyiért vannak.
Ps. :Képet lehet csatolni, de limitált a felbontás ezért lehet konvertálni kell.
Jó olvasni amit írtál. Igen a Cx nem hagy el soha, ezért azt mondanám, hogy te se hagyd el.
Több indokot is mondok, természetesen ezek csak saját vélemények nem tanácsok. Ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz.
Jelen pillanatban par száz ezer Ft az ára de ennél tudjuk, többet ér.
(Tudom, ez is pénz, főleg ha egy újabb motort vásárolsz. Szóval kérlek ne értsd félre.)
Egyszer valamikor, netán restaurálva sokkal többet ér. Gondolok olyanra esetleg valaki kedvesnek örökségben hagyod.
Én ahányszor motort cseréltem, vásároltam a CX eladása soha nem merült fel. Inkább tartom, enni nem kér. Én a gyerekeimnek adom. Akkora már bőven 50 éves lesz.
Ha eladod soha nem lesz még egy. Én 20 évvel ezelőtt egy óriásit hibáztam, egy Simson AWO 250 T adtam el bgóért, hogy majd úgyis lesz másik. Hát nem és most 30-40x annyiért vannak.
Ps. :Képet lehet csatolni, de limitált a felbontás ezért lehet konvertálni kell.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- placix
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2014.07.07., hétf. 22:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Oszy,
Igazad van, nem egyszerű megválni az öreg vastól. Volt már Danuviám, Mz-em Yamaha XT 600, Yamaha FJR1300 és Yamaha Bulldog-om is
A CX-et azért vettem, mert a konstrukció varázsolt el. Miután felújítottam (vezéműlánc és láncfeszítő, olajpumpa lánc, dugattyúgyűrűk, minden tömítés a vízpumpa szimmeringet és szelepszár szimmeringeket is beleétve, teljes fő-kábelköteg,szívó bevezető csövek (Manifold) , gyertyakábelek, pipák...stb mind gyárial katrészekkel. ... mind lecserélve újra és mind sajátkezűleg). A Kardáncsukló gumiharangját Skodából alakítottam át, mert nem tudtam gyárit szerezni.
Ja és a futőmüvön szinte mindent javítottam.
Toszkánától a Transzfogarasig nagyon sok túrán voltunk együtt, végül kiküldtem fiamnak Angliába.
Nála volt négy évig, majd 2023-ban hazajött vele és itthagyta nekem, mivel ott már három motorja van.
Másik két fiam: Az egyik csak új motorral, másik csak öreg Mercikkel hobbyznak, nekik nem kell a CX.
Már így 75 évesen arra gondoltam, hogy hátha van a CX-GL klubban olyan ember, aki tovább tudná vinni a hosszú úton. Nem vagyok sem öreg, sem béna, csak realista.
Szívem szerint megtartanám, és nem az anyagiak miatt akarom továbbadni, hanem mert úgy érzem, hogy már nem fogok tudni úgy foglelkozni vele, mint eddig.
Ha nem kell senkinek, megtartom és megyek vele tovább, amíg tudok.... és tudok!
Köszi az őszinte sorokat, mindennel egyetértek,
Igazad van, nem egyszerű megválni az öreg vastól. Volt már Danuviám, Mz-em Yamaha XT 600, Yamaha FJR1300 és Yamaha Bulldog-om is
A CX-et azért vettem, mert a konstrukció varázsolt el. Miután felújítottam (vezéműlánc és láncfeszítő, olajpumpa lánc, dugattyúgyűrűk, minden tömítés a vízpumpa szimmeringet és szelepszár szimmeringeket is beleétve, teljes fő-kábelköteg,szívó bevezető csövek (Manifold) , gyertyakábelek, pipák...stb mind gyárial katrészekkel. ... mind lecserélve újra és mind sajátkezűleg). A Kardáncsukló gumiharangját Skodából alakítottam át, mert nem tudtam gyárit szerezni.
Ja és a futőmüvön szinte mindent javítottam.
Toszkánától a Transzfogarasig nagyon sok túrán voltunk együtt, végül kiküldtem fiamnak Angliába.
Nála volt négy évig, majd 2023-ban hazajött vele és itthagyta nekem, mivel ott már három motorja van.
Másik két fiam: Az egyik csak új motorral, másik csak öreg Mercikkel hobbyznak, nekik nem kell a CX.
Már így 75 évesen arra gondoltam, hogy hátha van a CX-GL klubban olyan ember, aki tovább tudná vinni a hosszú úton. Nem vagyok sem öreg, sem béna, csak realista.
Szívem szerint megtartanám, és nem az anyagiak miatt akarom továbbadni, hanem mert úgy érzem, hogy már nem fogok tudni úgy foglelkozni vele, mint eddig.
Ha nem kell senkinek, megtartom és megyek vele tovább, amíg tudok.... és tudok!
Köszi az őszinte sorokat, mindennel egyetértek,
placix
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég