Olvasom itt az atfuvokazast es a tapasztalatokat. Nem akarok okoskodni, de ha a gyari fuvokaval, kipuval, legszurovel nem jo a gyertyakep, akkor ott mas gond van. Vagy falsol vagy nincs rendesen kitakaritva a karbi. Es a karbitakaritason nem csak a fuvokak kifujkalasat ertem, hanem azt hogy meg kell "erteni" a rendszer mukodeset es ennek megfeleloen kipucolni az osszes kiszerelheto alkatreszt, es ami nagyon fontos, a jaratokat is

Most epul a 10. cafe racer, restauraltam 4-5 CX-et, javitottam f..sz tudja hanyat, tehat lattam mar nehanyat de ilyet meg nem tapasztaltam.
A 125-os valoban az atmerot takarja (1,25mm), de az akkor is csak ~10%-kal tobb uzemanyag adott egysegnyi levegohoz, mint a gyari 112-vel ami ugye 1,12mm. A 118-hoz kepest pedig csak +6%, nem 25% ami a negyedevel tobb lenne.
Amugy az eges akkor a legtokeletesebb, ha a a benzin-levego keverek leginkabb kozelit a 1/15-hoz. Ha ettol szegenyebb vagy dusabb, akkor szarabbul fog menni a motor, nem jobban. Ezt ugy tudod megtapasztalni, hogy meleg motornal rahuzod a szivatot es kb le fog allni a motor, de legalabbis betegen fog jarni. Vagy elzarod a csapot es amikor fogy ki a benya felporog akadozva kezd el jarni a motor.
Ergo mindket fenti esetben a normaltol eltero benzin-levego kevereknel szarabb lesz a helyzet.
Na befogtam
