Forrest: Pesten lakom, itt tudnád megnézni ha jó úgy.
Szia fgyozo!
Igen, alapvetően tényleg jó gép. Működik korrektül, megy, lehet vele közlekedni. Azért némi gondoskodást elvisel, nem nagyon voltak szerintem elvégezve rajta olajcserén kívül más műveletek és azért mégiscsak 34 éves
Kellett egy karburátor szinkron, szelephézag állítás elsőnek, mert hidegen nehezen kelt életre és az alapjárat is magas volt, mostmár szebben megy és kevésbbé csörög. (Vezérműláncot szezon után cserélek, most nincs kedvem kiszedni a blokkot, de mindenképp azt is fel akarom újítani, biztos rejteget meglepetést szimeringek terén)
A karburátort jövő hónapban kiszedem és újjá varázsolom nulláról. Amint megjött Japánból a felújító kit hozzá és a könyv a felújításhoz szétszedem és kap egy ultrahangos tisztítást, kicserélek benne mindent és felpolírozom. De szeretnék két új Mikuni-t beletenni, ha lesz érdeklődő a gyárira.
Szívócsonkok is bandázzsal vannak most kifoltozva, azt még nem tudom hogy, de tisztességesen megcsinálom mert zavar
Fékcsövet fémre cserélem, néhány gumi/műanyag borítás is csúnya a fék és kuplungkar környékén. Az egyik első féktárcsa is cserére érett, már ki van vállasodva eléggé.
A H-boxot eszi a rozsda, azt is felületkezelni fogom, de az nem olyan égető kérdés, van benne anyag, eheti még picit
Az elektronikát is újjá szeretném építeni, újrakábelezni és más vezetékezést csinálok hozzá. Van itt-ott kontakthiba, ez-az elvágva, kapcsoló fordítva bekötve amiket le fogok tisztázni mert ez is zavar
Tankon van horpadás, meg van ahol karcos és már alatta rozsdásodik, azt is fel szeretném újítani a végén.
Így egyelőre ennyi

Ha valakit érdekel szívesen beszámolok róluk menet közben. Azt nem ígérem, hogy idén végzek vele
