Sziasztok,
Mint tudjátok szezonon kívül írtam a lenti bejegyzést a kinai CDi bekötésről. Örültem mennyire jól működik de... van egy de
http://cx-gl.hu/forum/viewtopic.php?p=15315#p15315
http://coodie.com/cx/CX500%20Service%20 ... System.pdf
A hétvégén volt alkalmam élesben kipróbálni. Mivel autópályán mentem, ugye nem 80-al..
Azaz mentem volna de az érdi emelkedőn csuma gázzal max 100at ment és a fogyasztásról nem is akarok beszélni.
A gond:
A hideg indítás és tesztek az 1-4 es Rh/LH low speed coilba lett kötve. ezzel nincs is gond úgy 3500-4000 rpm-ig utána erő elmegy.
Eredeti CDI-be 3 bemenet van: Low sepeed coil. high speed coil és advance pulser. Lásd képet lentebb.
- Low speed: 15fok
- High speed: 37 fok
A kinai CDInek csak egy jeladó bemenete van, igy nincs előgyújtás szabályzás, ezért nincs erő nagy fordulaton.
Ha a 2-6 számú azaz High Spedd kimenetre kötjük akkor megy mint állat, csak nehezen és furcsán indúl. Túl nagy előgyújtás (37˙) túl hamar begyújt és vissza tolja a dugót. Nagyon csúnya csattogó hang keletkezik, odaüt az öninditónak. Ez meg nem jó. H aelindúlt akkor már nincs gond szépen jár alapjáraton is, gyorsúl is erő is van ahogy illik.
Most azon dolgozom, hogy működjön az előgyújtás szabályzás.
Egyszerűen gyorsan egy váltókapcsolóval oldható meg. Low speedre kapcsol (1-4 csati pont) indításkor, mikor már jár akkor átkapcsolod H.S-re (2-6 csati pont). Vagy a szívató kihúzásával kapcsol ide oda....
Ez "csicska" megoldás de működhet.
A lenti rajzon látható hogy 3 diódával(meg pár ellenállással.) közösíti a CDI-n bellül. Ezt megpróbálom a kínaival hátha működik.
Pontosabban 3 diódával meg pár ellenállással.
sajnálom, ha felcsigáztalak mikor erről először írtam. sajnos akkor csak álló helyzetben terhelés nélkül próbáltam. Felpörgött akár 10ezerig is. Még városban sem észrevehető annyira. fordulat van de terheléskor erő az meg nincs... Egyelőre ennyit, amint van fejlemény jelentkezem.