Nagyobb a tarcsa, nezd meg az Ernan, ez ugyanaz a meret. Es ha nagyon raersz es kiszamolod, ugyanazt a fekhatast tudja, mint az dupla kistarcsas. Ami a legtutibb, az a nagytarcsas Eurosport, ennek a fektarcsanak a merete az elobb emlitett ketto kozott van. Neked is ilyen van.
A feknyeregtarto konzol feljebb van az egytarcsas villaszaron. Bar ez mindketto 33-as teleszkop es nem fujhato, 80-tol 35-os a villaszar es fujhato.
A Pesta altal belinkelt motor mindketto 78-79-es, Honda kerekekkel. 80-tol Comstar kerek van.
Sot. Ha megnezed az Ernanak az elso villajat (vagy a ZPityunak is ilyen van leven C-s USA modell), a kerek tengely a teloszar ele esik, nem vele egyvonalban van. Ettol persze a sarvedo is mas... szoval vannak itt nyalanksagok
Egyszer osszeirtam, hogy az USA C es az europai C kozott harmincnehany kulonbseg van, a hatso lampa buratol a kormanykapcsolokig. Es az csak az USA export modellek. Volt mar francia CX-em is, ott is voltak kulonbsegek a nemethez kepest. A japan belpiacosok pedig nyomonkovethetetlenek. Evjarattol es orszagtol fuggoen kismillo verzio es kereskedelmi nev.