Weboldal

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3848
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Weboldal

#901

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2025.02.27., csüt. 19:13

Sziasztok!

A számlaszám:
ERSTE BANK 11600006-60000006-11805225

A beérkezett utalásokat / támogatókat közzé fogom tenni.

Köszönöm!
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3848
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Weboldal

#902

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2025.03.03., hétf. 14:17

Sziasztok!

Akik hozzájárultak az oldal működésének 2023-2025-ös időszaki költségéhez:
Zpizyu : 2500 Ft
Oszy: 2500 Ft
K Laci : 5.000 Ft
A T László: 2500Ft
M Lajos 2500 Ft
G. Péter: 2.000 Ft (dr.B.Ágnes nem támogatja a motorozást ;) )
Cs.Robi 2.500 Ft
Toronyi L. 3.000 Ft

Állapot: 2025.03.10

Köszönöm nektek !

Egy kis segítséget kérek: ki az M.Lajos ? - mert nem gondolnám h a moli lenne :?
Bocsánat hogy így nem tudom hirtelen beazonosítani.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3848
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Weboldal

#903

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2025.03.19., szer. 09:27

Sziasztok!

Akik hozzájárultak az oldal működésének 2023-2025-ös időszaki költségéhez:
Zpizyu : 2500 Ft
Oszy: 2500 Ft
K Laci : 5.000 Ft
A T László: 2500Ft
M Lajos 2500 Ft
G. Péter: 2.000 Ft (dr.B.Ágnes nem támogatja a motorozást ;) )
Cs.Robi 2.500 Ft
Toronyi L. 3.000 Ft
L. András : 5.000 Ft
G.B. Enikő 3.000 Ft

Állapot: 2025.03.19

Köszönöm nektek !

Egy kis segítséget kérek: ki az M.Lajos ? - mert nem gondolnám h a moli lenne :?
Bocsánat hogy így nem tudom hirtelen beazonosítani.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3848
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Weboldal

#904

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2025.04.28., hétf. 08:15

Sziasztok!

Akik hozzájárultak az oldal működésének 2023-2025-ös időszaki költségéhez:
Zpizyu : 2500 Ft
Oszy: 2500 Ft
K Laci : 5.000 Ft
A T László: 2500Ft
M Lajos 2500 Ft
G. Péter: 2.000 Ft (dr.B.Ágnes nem támogatja a motorozást ;) )
Cs.Robi 2.500 Ft
Toronyi L. 3.000 Ft
L. András : 5.000 Ft
G.B. Enikő 3.000 Ft
Kővári László 2.500 Ft

Állapot: 2025.04.28

Köszönöm nektek !

Egy kis segítséget kérek: ki az M.Lajos ? - mert nem gondolnám h a moli lenne :?
Bocsánat hogy így nem tudom hirtelen beazonosítani.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3848
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Weboldal

#905

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2025.05.22., csüt. 09:21

Sziasztok!

Akik hozzájárultak az oldal működésének 2023-2025-ös időszaki költségéhez:
Zpizyu : 2500 Ft
Oszy: 2500 Ft
K Laci : 5.000 Ft
A T László: 2500Ft
M Lajos 2500 Ft
G. Péter: 2.000 Ft (dr.B.Ágnes nem támogatja a motorozást ;) )
Cs.Robi 2.500 Ft
Toronyi L. 3.000 Ft
L. András : 5.000 Ft
G.B. Enikő 3.000 Ft
Kővári László 2.500 Ft
Moli 2.500 Ft

Állapot: 2025.05.22

Köszönöm nektek !

Egy kis segítséget kérek: ki az M.Lajos ? - mert nem gondolnám h a moli lenne :?
Bocsánat hogy így nem tudom hirtelen beazonosítani.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3848
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Oldalunk megszűnése

#906

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2025.07.15., kedd 08:36

Sziasztok!

A közelmúlt eseményei világossá tették számomra, hogy az a csapat szellemiség ami korábban motivált engem,
már nincs többé.

Ezt fel kellett ismernem, aminek eredménye, hogy szomorú szívvel meghoztam a döntést, amit ez úton teszek közzé.

2025 év végével – amikor is lejár a legutóbbi alkalommal fizetett tárhely vásárlásunk hatálya – meg fog szűnni a közel
16 éves cx-gl.hu weboldalunk.

Ez azt jelenti, hogy az említett idő alatt felhalmozott közös történelmünk itt látható képekben és írásban összegyűlt
emléke többé már nem lesz elérhető.

Azért szóltam most, hogy aki szeretné, annak legyen ideje mentéseket készíteni az itteni tartalomról, ha szeretne.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1991
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Oldalunk megszűnése

#907

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2025.07.15., kedd 09:07

Kedves Győző,

Nem értem és nem értek egyet ezen döntéseddel. Sőt, szerintem ezt te egy magad nem is dönthetted el. Többed magammal járulunk hozzá a weboldalhoz immár 16 éve. Nem te vagy egyedül ebben a csapatban és nem döntheted el, még akkor sem, ha eddig te voltál aki foglakozott vele mert ez nem rólad szól. Akkor sem, ha anno te találtad ki mert nélkülünk ez nem jön létre, nem él 16 évet és nem lenne semmi tartalma.
Ha így érzel, akkor ajánld fel másnak az adminisztrációi szerepet.

Valóban sokan eladták a CX-et, sajnos néhány barátunk eltávozott, de a szellemiség itt van és él.

Van egy halvány sejtésem, mire hivatkozol, ide nem írom le, viszont annyit megjegyzek, annak semmi köze sem volt sem a CX-hez sem a CX-es csapathoz. Szóval ezt gondold át.

Tudtommal ezen oldal szerkesztője és megalkotója Kemény L. barátunk és te vagy aki nevén van a tárhely.
Ezennel kérlek szépen add át nekünk vagy nekem a tárhelyet, annak minden kötelezettségét, jogát ill. költségét.

UI. Ha bármi sértettség van benned, akkor felnőttek módjára meg lehet beszélni. Ne itt és így kommunikáld, keresd az illetőket.
Köszönöm, hogy elolvastad és remélem jobb belátásra teszel.
Én ugyan úgy érzek és vagyok a barátod.
Üdv, Oszy
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2511
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: Weboldal

#908

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2025.07.15., kedd 13:18

Egyetertek Oszyval.
A rendelkezesre informaciok alapjan, sajat sertettsegbol dontesz igy, elzarkozol a kommunikaciotol... gyerekesen viselkedsz, pusztan bosszuallas amit csinalsz.

De, ha epp le is szarod a velemenyem, az a te dontesed, de nezd meg a kettovel lentebbi hozzaszolasod, amiben ott a nevsor akik hozzajarultak az oldal ezevi mukodesehez. Nekik mi koze van a te sertodesedhez? Sztem nem is tudjak mi tortent. Ird mar le legyszives NEKIK, mi a jo bubanatos nyavaja amiert veluk is ki akarsz b..szni!
Ugyanugy az ovek is az oldal, az enyem is, nem a tied. Egyszer azt mondta vki nekem egy konfliktus helyzetben: Ha neked itt budos, menj odebb!

Oszy felajanlotta, hogy vallalja az oldal gondozasaval kapcsolatos teendoket. En, aki ugy gondolom eleg sokat tettem a kozossegert eveken at a szezonnyito, szezonzarok szervezesevel, megkoszonven az eddigi munkadat, felszolitalak hogy add at Oszynak az oldalhoz valo hozzaferest!

Pesta
Hozzászólások: 784
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: Weboldal

#909

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2025.07.19., szomb. 17:35

Szia Győző, üdv Mindenkinek!

Nemrég olvastam a bejegyzésedet. (Szombaton 15:25 körül, de nem tudom, mikorra fejezem be ezt a levelet, így gondoltam, leírom a dátumot.)
Először örültem annak, hogy a legutolsó (sajnos egyre ritkább) látogatásom óta történt valami bejegyzés. Igazából arra számítottam, hogy újfent a „szépséges Erdélyország”-túrát szervezitek, sőt, talán már élménybeszámoló is lesz, ehhez képest azt láttam, hogy az oldal megszüntetését tervezed.

Álszentség lenne azt állítanom, hogy megrendített a hír – nem rendített meg, csak kissé elszomorodtam. Hogy miért, azt fogom alább taglalni.

Ahogy írtad is, néhányan már az örök országutakon róják a km-eket – igen, sajnos sem a motorjaink, sem mi nem vagyunk örök életűek. Ebből persze egyenesen követezhetne, hogy a weboldal sem kell, hogy örök életű legyen. Nem is lesz az – de talán még korai lenne lezárni ezt a fejezetet.

Jómagam utolsó érdemi hozzászólása is több éves már.

Van talán 10 éve is, hogy a CX-ek után úgy gondoltam, hogy kéne valami más. Erről talán írtam akkor is – más kérdés, hogy vajon van-e bárkinek affinitása ezt évek elteltével újra elolvasni. Megmondom őszintén, én is hezitálok ezen a kérdésen, ugyanis nehéz szembenéznem, visszanéznem arra a valakire, aki akkor voltam – onnan, ahol most vagyok.

A CX-szel töltött évek után valahogy jött némi üresség-érzés. Vágy a nagyobb teljesítményre, az újabb technikára…

Szóval vettem egy ST1100-est, aztán később egy CBR1100XX-et. (Most majdnem azt írtam le, hogy bár ne tettem volna…!)
Amellett, hogy éreztem némi csalódást is (nem csak a motorban volt a hiba), rá kellett jöjjek, hogy egy motor élvezeti értékét nem feltétlenül a köbcentiméterek és a lóerők száma határozza meg.
De akkor még éreztem magamban energiát, és ha összeadnám, hogy mennyi időt töltöttem a motorokkal (lássuk be, hogy ezek igénylik a törődést…), akkor kicsit furcsán néznék magam elé, hogy vajon megérte-e…

Merthogy ez az idő más idő volt már, mint amikor a CX-ezésbe szerelmesedtem bele.
Család(ok), ház, munkahely, egzisztencia, tudod…

Ha jól rémlik, az első CX-emet 1999-ben vettem. Még Sajószögeden laktam, és ott egy helyi ismerősnél láttam először ilyen motort, amit korábban sosem. Néhány évig bizonyosan ott volt az 1000 főre jutó CX-ek száma a legmagasabb, mivelhogy a 2000-fős lélekszámú településen volt két CX650E – ráadásul nem is akármilyenek, egészen gyárias állapotban. Óriási büszkeséggel vonultunk a CX-es találkozókra.

Már nem emlékszek rá, hogy Lucifer hogyan tudta velem felvenni a kapcsolatot akkoriban, merthogy nem rémlik, hogy lett volna CX-es weboldal, esetleg valami gyűjtőoldalon egy ilyen fórum, de nem tudom biztosan. Luciferen keresztül ismertem meg Dömét, aki akkoriban a hazai CX-es közösség főkolomposának tekintette magát, és ezzel együtt vállalta is a velejáró „kötelezettségeket”. Mintha valami hazai CX-es oldal is lett volna (cx500.hu), de ennek már a tartalmára sem igazán emlékszek annak ellenére, hogy akkoriban 1-2 cikket talán én fordítottam Dömének, hogy feltegye a webolalra.

Az első (általam is meglátogatott) CX-es összejövetel Budapesten, a Felvonulási téren volt, ahol emlékeim szerint tizenegynéhány CX jött össze. Megjegyzem, hogy akkor, vidéki fiatalként már erre az útra elszánni magamat is kihívás volt, a mobilitásunk közel sem volt ennyire nagy (vagy eszetlen…), mint manapság.

Belecsöppentem az akkor még létező Süddeutsche CX-Freunde társaságába is, olyannyira, hogy 2001-ben (ha jól rémik a bádogon levő gravírozás…) a falumbéli másik CX-essel, asszonyostul elmotoroztunk egészen Schwäbisch-Hall-ig, ugyanis ott tartották az akkor még évente megrendezett CX-es találkozót. Igen, az után, hogy a 2x180km-es utazást igénylő bp-i úton ráéreztünk a közösség, a légkör hatására, képesek voltunk 2x1100km-t is utazni – és akkoriban még navigáció sem volt velünk.
Ott persze láttunk „mindent”. Láthattunk élőben Turbót, ami egy jó ideig az álmom volt, aztán lassan kijózanodtam. Láttunk Morgan-átépítést is, és valószínűleg nem volt olyan CX-variáns, ami ne lehetett volna megcsodálható élőben, eredeti pompájában.

Akkoriban úgy éreztem, hogy ha már ennyi ember szereti ezt a motort a saját ideje után évtizedekkel is, akkor bizonyára a CX a világ legjobb motorja.
Valahogy nem akartam különbséget tenni a rajongó közösség és a motorok között. Ember(ek) és motor(ok) számomra olyan szinten összeforrtak, hogy fel sem merült bennem ezt a két tényezőt egymástól elválasztva megítélni.

A Süddeutsche CX-Freunde aztán egyszercsak megszűnt. Hatalmas csalódás volt olvasni, hogy valami adatvesztés miatt nem tudták helyreállítani a szerver tartalmát, és nem volt már ember, aki komolyan magának érezte volna ezt a problémát.
(Csak nem olyan régóta tudom, hogy pl. a TimeMachine oldalon vissza lehet tekinteni sok-sok évre, hogy mi volt akkor a weben, és ha jól rémlik, ez a weboldal is ott van – vagyis lett volna, lenne mihez visszanyúlni, ha lenne rá szándék.)

Aztán jött Vilyvitány, nem tudom, hogy ki szervezte oda a találkozót, és már abban sem vagyok biztos, hogy az is CX-es találkozó volt-e, vagy valami általános motoros találkozó. Újabb arcok, újabb motorok.

Majd jött Bózsva, itt még Dömével is találkoztunk (sőt talán Luciferrel is), de ők később lekoptak a csapatból. Hogy ennek mi volt az oka, igazán talán csak sejtem, de legalábbis Döméről tudom, hogy akkortájt váltott a Pan-ra, amivel aztán sok-sokezer km-t tett meg a Dunától, sőt a Lajtától is nyugatabbra. Vele néha még összefutok – néhány évente…

Bózsvával együtt jöttél te, Győző. Meg még talán mások is, de ne kövezzetek meg érte, nem tudom, hogy ki volt még ott a mostani csapatból. Talán Oszy, de a memóriám ebben a vonatkozásban már nem megbízható, így ne vegye senki személyes sértésnek, hogy nem tudom felidézni az arcát.

Bózsva más tekintetben is nagy dolog volt számomra, ott már tudtam, hogy nemsokára apa leszek…

Onnantól kezdve aztán némileg csökkent a motorozás, a motorimádat dinamikája, de egy ideig úgy éreztem, hogy a kettő nem zárja ki egymást – legalábbis nem annyira, hogy az fájjon.

Ha jól rémlik, 3-4 alkalommal voltam Erdélyben, legalábbis CX-en. Hatalmas élmény volt. Jó volt együtt látni a csapatot, ahogy hol Győző, hol Oszy motorján kellett vmit bütykölni, és néha én is rémeket láttam a sajátomon: mindig meg tudtuk egymást várni, és mindig segítettünk egymáson.

Aztán, ahogy nőnek/nőttek a gyerekek, egyre inkább jött a kérdés, hogy megengedhetem-e magamnak azt az önzést, hogy valahova motorral menjek, miközben mehetek autóval is, nem kihagyva a család többi tagját sem az élményből…

Megértem, ha ez a család-dolog kifogáskeresésnek tűnik. De mindannyiunk energiája és ideje véges. Nem tudunk sokfelé szakadni, és bizony kevesen vannak olyan szerencsés helyzetben, hogy a munkával töltött idejük fölött is maguk rendelkeznének.

Ha még néhányszor elolvasnám, amit fennebb írtam, bizonyára jönne hozzá még jópár gondolat.
De nem akarom sem „elvinni a show-t”, se véget nem érő megemlékezésbe fordítani a dolgot (bár nyilván erről szóltak a fenti sorok).

Helyette egy dolgot szeretnék mindenki figyelmébe ajánlani, legalábbis a saját életutam tanulsága részben erre irányítja rá a figyelmet:
Meg kell tanulnunk elválasztani egymástól az igazán fontos és a kevésbé fontos dolgokat. És ez azzal is jár, hogy ezt-azt el kell engednünk – de nem magunkkal rántva mindent!

Főleg nem leépítve egy olyan közösséget, amelyik (ha szétzilált is a többi platformnak „köszönhetően”), de mégis egy jól körülírható cél érdekében szerveződött, és ha csendesen is, de még él.

Igen, erről is írtunk már korábban, hogy a FB, meg ki tudja még milyen közösségi oldalak nem kedveznek az itteni közösségi életnek. Ez tisztán látszik a statisztikákból, bár erre hivatkoznom eléggé alaptalan, mert hónapok óta már csak be-benézek a FB-ra, de az összes mobil eszközömről töröltem.
Nem a FB-kal szemben táplált ellenszenvem az oka (talán van egy kicsi), hanem az, hogy úgy érzem, elvonja a figyelmemet arról, ami tényleg fontos lenne. Az információs áradat pedig beszippant, ha nem vigyázol, azon kapod magad, hogy elsuhant 2-3 óra az életedből azzal, hogy mások életét, vagy a mesterséges intelligencia megkérdőjelezhető jelentőségű művét, vagy éppen a közéleti szereplők ámokfutását nézted. Megér ennyit? Nekem már nem.

Ha javasolhatom, a CX-es oldalt ne szüntessétek meg. Talán eljön még az az idő is, amikor itt szerveződik majd újra a csapat – még akkor is, ha ezek/azok már nem mind mi leszünk…

Hagyjuk meg a CX köré csoportosulni azokat az embereket is, akik utánunk ismerik majd meg ennek a varázsát. Bár amikor az elektromobilitásra gondolok, akkor az az érzésem, hogy néhány évtized, és ez már történelem lesz. Ne siettessük az elmúlást!

Egyébként nemrég csináltam meg a saját, privát „drive”-omat. Felteszek majd ide, a fórumba pár linket, ahol CX-es élményeinket láthatjátok majd viszont.
Sőt, azt sem tartom kizártnak, hogy a saját kis szerveremen helyet tudok adni a weboldalnak – de ez egyelőre csak egy bizonytalan felvetés, mert nem ismerem pontosan az ilyen szerverek működtetésének a nehézségeit.

Addig is kívánom mindenkinek, hogy legyen büszke CX-tulajdonos, és legyenek szép emlékei, sőt, jobb esetben tervei a motorjával, és a közösséggel kapcsolatban.
Üdv.
Pesta

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1991
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Weboldal

#910

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2025.07.20., vas. 10:01

Szia Pesta és kedves mindenki,

Tőled megszokhattuk a hosszú és részletes írást, hozzá teszem, szívesen olvasok. Ritkán, da akkor igazán írsz.
Köszönöm!
Majd mindenben egyet értek veled, és borítékolom, hogy sokan mások is.
Többet is idéznék tőled, Pesta, viszont inkább eggyet ragadok ki, és ajánlom keves Fgyozo figyelmében is, lentebb:
Meg kell tanulnunk elválasztani egymástól az igazán fontos és a kevésbé fontos dolgokat. És ez azzal is jár, hogy ezt-azt el kell engednünk – de nem magunkkal rántva mindent!

Főleg nem leépítve egy olyan közösséget, amelyik (ha szétzilált is a többi platformnak „köszönhetően”), de mégis egy jól körülírható cél érdekében szerveződött, és ha csendesen is, de még él.

Nem utolsó sorban azon írásod, mikor a gyerekeket és családot említesz, amivel pontosan én is így érzek. Vállaltuk őket és ez felelősség. Innnen minden csak másodlagos, a hobby meg háttérbe szorul.
Egy olyan embernek akinek se kutyája se macskája, ezt sosem érti meg. Aki sosem vállalt felelősséget, csak magával van és önző módon senkire nincs tekintettel.

Lassan 19 éve van meg a CX és amíg lehet meg is lesz. Természetesen, mellette van másik motor, több is volt, jött - ment., de a CX örök. Egy 45 éves gépről beszélünk, ami már nem a mindennapi használatra illetve nyüstőlésre való. Mindig jó érzés a Cxel menni, igazán akkor érzem azt a un. "Motoros feeling" - et.

Visszatérve a web oldalra, igen, tartsuk meg, mentsük meg az utókornak. Mindent meg fogok tenni ez ügyben. Egy ember önző módon ne döntse el és ne dönthsse el. Gyerekes hiszti. Ennél többre tartottalak! Több gerincet és embeiséget gondoltam, sajnos csalódtam.
Még mindig nem tudjuk és nem értjük mi vezetett ide? Sem itt sem máshol nem közölted. Nem keresel és nem kérdezel senkit.
Utoljára, mikor találkoztunk egy jót pingpongoztunk és beszélgettünk nálad. Azóta egyszer talán beszéltünk telefonon, akkor is egy technikai kérdés ügyben kerestél és utána egy jót beszéltünk. Azóta semmi csak ez az üzenet itt amit nem értek. Mit tettem én és mitt tettünk mi a többiek? Szerintem senki nem érti.
Kijelentesz valamit ami sem nem értelmes sem nem valós.
Abban eggyet érték veled és Pestaval is, hogy valóban egyre ritkább itt a mozgolodás és a valóságban is, de megjegyzem a Cxen kívül van életünk van sok egyéb ami fontos és fontosabb. Hidd el, többet lennék itt és többet motoroznék, ha tehetném.
Kérek mindenkit és téged is Fgyozo, ne adjátok fel.
Már beszéltem másokkal is és támogatnak és támogatják az oldal további működését anyagilag és szellemileg is!
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég