Udv Urak!
Sikeresen hazertunk Nemetorszagbol az uj szerzemennyel

Sajat labon!!!
550 km-re, 2 uj gumival, friss olajcserevel, uj legszurovel, igenyesen ujrahuzott nyereggel vart minket, elso hatso telok szarazak, ahogy kell, fekek hibatlanok, gyari szerszamkeszlet... Igy aztan nehany probakor utan ugy gondoltuk hazamotorozunk vele.
130-140-nel, 5-6l-es fogyasztassal, egy mukkanas nelkul nyomta le a tavot, olajfolyast vagy fogyast sehol nem tapasztaltunk. Ezt a tempot a Becset elkerulo A21-es szerpentinjein is gyonyoruen tudta, szep napos, szel es esomentes idonk volt.
A motor tortenete:
Egy 41-es szuletesu emberke vette 81 aprilisaban ujonnan, aztan 2008-ig vigyazott ra, mint a szeme fenyere. Ekkorra egeszsegugyi problemai miatt mar evek ota nem hajtotta, csak neha kiment hozza a garazsba, beinditotta, megpuszilgatta, aztan visszacsomagolta.
Igy tortent, hogy 51000 parszaz km-rel, makulatlan gyari allapotban levo motorjatol, ertheto modon konnyes szemekkel valt meg es hal' isten egy szinten gondos gyujtonek adta el.
Ez az egyebkent nagyon korrekt manus kb 50-100 km-t ment a motorral, aztan az asszony unszolasra (sok a motor) tette eladosorba a japan mototegyujtemenye egy reszet, koztuk ezt is.
Az ajandek oldaldoboz szett melle adott egy zsir uj "Reparatur Anleitung" konyvet, a kis "Honda Manual"-t es egy profi motorszerelo allvanyt
Aki latta az en 77-es CB750-et eloben, az tudja milyen allapotu, ez u.a. csak CX-ben.
Ja! A motoron sajnos nem eredeti kipufogok vannak, vadonatuj Marving dobok
Gyartasi evet nem tudtuk beazonositani a korabbi tablazat alapjan (CX500-3200571), tipusjellemzok alapjan 81-tol gyartott verza.
Itt a vege fuss el vele, a CX tundermesenek ezennel vege
Hasonloan szerencses motorvasarlast kivanok mindenkinek!