#3035
Hozzászólás
Szerző: forrest99 » 2012.07.25., szer. 16:05
1965-re
Na, akkor most 7vegen a kenesei motorostalalkozon be is tudnad mutatni a vasat. Innen a forumrol 4-en megyunk.
A (valoszinusitheto) szelepbeeges mar kiderult a 11 - 9,5 kompressziobol amit korabban irtal., de a karbiszinkron ettol fuggetlenul mindenkepp megejtendo.
Az alapjarati benzin levego keverek allitasat a kovetkezokeppen irja a konyv:
Uzemmelegre melegited a motort, majd 10 percig mesz vele.
Teljesen betekered a csavart, majd 1/5-1/8 fordulatot ki, ehhez hozzaallitod az alapjaratot 1100+/-100-ra. Ez a kiindulopont.
Elkezded kifele tekerni (lassan, pl 1/4 fordulatonkent, hogy a motornak legyen ideje reagalni) egesz addig mig a legmagasabb fordulatot elered.
Ekkor alapjarat vissza 1100+/-100-ra es betekered a csavart, hogy 100rpm-et ejtsen a fordulatbol, majd 1 teljes fordulatot kitekered es az alapjaratot visszaallitod 1100+/-100-ra.
Ezutan ugyanez a masik karbival.
Termeszetesen adott, hogy a karbik alaposan ki legyenek pucolva.