Hírek Honda CX/GL Túrák Letöltés Link Blog

1.Nemzetközi CX-GL Találkozó

Idõpont: 2010.május 14 - 18.

Helyszín: Magyarország / Gárdony

Program

1.nap 2010.május 14.péntek

Érkezés, szállásfoglalás, sátorverés, ismerkedés, közös vacsora.

A szállás részleteirõl késõbb. Elöljáróban annyit hogy 2-4 személyes szobák állnak rendelkezésre. Konyha, Büfé, társalgó van. A szobák fûthetõek. Egy szoba ára (2személyre) 7.500 Ft környéke / éjszaka.

Sátrazási lehetõség adott, ennek ára elõre láthatólag 2010.18.hete során lesz ismeretes.

Másnapos barátunk vállalta hogy az Õ tábortüze mellett gyûlhetünk össze és drukkolhatunk egy remekmûnek ígérkezõ marhalábszár pörkölt elkészítésénél. Ezen túlmenõen elõre be fog pácolni húsokat amiket az elõttünk álló esték alkalmával tárcsán megsüthetünk. Ezek költségét természetesen majd elmondása alapján megosztjuk. Erre elõzõleg átadtam neki 10 eFt-ot ami minden bizonnyal nem lesz elég.

Érkezés: Másnapos és én elõre láthatólag 12h –tól már ott leszünk.

2.nap május 15.szombat

felkelünk, egy kis reggeli és útra kelünk Pusztavacsra. Tervezett érkezés 11h és 12h között. Részese leszünk a Pusztavacsi Falunapok nevû nagyszerû rendezvénynek. Ennek keretében lesz

- CX-GL motor szépségverseny

- díjazzuk a legmesszebbrõl érkezett motorost

- a falunap résztvevõit közelebb hozzuk a motorozás élményéhez, mindenkit viszünk egy karikára aki azt kéri

- lesznek koncertek, mûsorok, este tûzijáték

- kapunk külön sártat, padokat, asztalokat

- piteházból süteményt és mindenféle bográcsos finomságot

- ezek mellett a korai sikerre való tekintettel a mi sátrunkban lesz zsíros kenyér hagymával és pirospaprikával. Ennek költségeit majd szintén elosztjuk

A rendezvény után vissza motorozunk együtt Gárdonyba, a szállásra.

3.nap május 16. vasárnap

Felkelünk és 9h-10h körül elindulunk együtt Komáromba a Honda Veterán Motor kiállításra. Onnan a Pali útvonalterve alapján (át a Bakonyon) elindulunk vissza megcélozván a Balatont. Megnézzük a Tihanyi Apátságot és minden mást amit szeretnénk majd a Balaton parton várnak minket egy étterembe. 1.200 Ft környékéért kapunk egy levest, egy másodikat valami savanyúsággal. Ezt követõen vissza megyünk Gárdonyba a szállásra.

4. nap május 17. hétfõ

Felkelünk és 9h körül elindulunk Dunaújvárosba. Ott letesszük a motorokat és hajóra szállunk. Úti cél: a Révbéri Lovas centrum. Konkrét élménybeszámoló Boda Kapitánytól beszerezhetõ egyébként az ott ránk váró programról a www.revber.hu oldalon található bõvebb leírás. Ökrös szekérrel jönnek értünk, majd pusztaolimpia lovas és egyéb õsi magyar programokkal, kapunk enni inni… majd vissza a hajóhoz, a motorokhoz és Gárdonyba. Ennek az ára nagyjából 10e Ft környéke lesz fejenként.

5.nap május 18. kedd

Felkelünk és búcsú …

A találkozóra belépõ nincs, a programok költségét mindenki maga állja. Úgy számoljatok benzinbõl hogy naponta 200-300 km –t fogunk együtt motorozni. A vázolt programok fõ 'csapás irányt' mutatnak ha idõnkbe belefér és kedvünk van beiktathatunk egyéb programokat is. Máris jelzem hogy a szállás közelében kb. 10 percre van egy remek Termál fürdõ azt is meglátogatjuk úgy hogy akinek kedve van egy közös pancsikoláshoz az fürdõruhát is hozzon magával(nudi nincs). Akit érdekel, az alkalomra készülõben van a csapat CX-GL logójával ellátott egységes pólója, ezek önköltségi áron -2.300 Ft- az érkezés sorrendjében lesznek megvásárolhatók. Siessetek mert csak 20 db-ot tudtam megelõlegezni.

A találkozóra szeretettel várunk minden kedves CX-GL motorral rendelkezõ márkatársat ill. csapatunk szimpatizánsait, elõzetes bejelentkezést követõen.