CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3848
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1602

#4401

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2013.09.05., csüt. 15:23

1601-re
ok, bár akkor előre láthatóan a túrán leszek de nyitott vagyok a kérdésben.
Látom h elég rozsdás ... ezt szét lehet szedni krómozás végett?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2511
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1603

#4402

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2013.09.05., csüt. 15:34

Amberek!

Megint lesz rozsdamentes rendszamtarto olyan amilyen a motorjainkon vannak.
Aki igenyt tart ra, irja ide nevvel, darabszammal. Asszem 3500-4000 korul lesz az ara, meg pontositok amint tudok.

1. Forrest 1db

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2511
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1604

#4403

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2013.09.05., csüt. 15:41

1602-re

Sztem kromtisztitoval le lehet takaritani szepen. De ha nem, a merfoldoran ami van az szebbnek tunik, akkor az lesz a tied. Nekem ugyis van ilyen burkolatom, csak maga az ora kell.
Le lehetne kromoztatni, de nem eri meg. 20 Euro 1 par ilyen burkolat, ugyanannyiert kromozzak le.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2511
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1605

#4404

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2013.09.05., csüt. 15:43

Rendszamtarto

1. Forrest 1db
2. Joci 1 db

Pesta
Hozzászólások: 784
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

1606 ... 1574-re

#4405

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2013.09.05., csüt. 21:20

Forrest (nomeg akit érdekel)!

Csak annyit tudok hozzátenni a témához, hogy:
1. Pusztán az áttételek változtatása miatt a 650-es váltó 11%-kal fog gyorsabb haladást eredményezni (azonos fordulatszámon), mint az 500-asé, ha a primerhajtást változatlanul hagyod. Tehát 100 helyett 111-gyel fog menni.

2. Ofapar megcsinálta ezt a manővert, de nem kis fémreszelés árán. Az tuti, hogy "csak úgy" nem megy be a 650-es váltó az 500-as házába. A rossz hír az, hogy Ofapar időközben átnyergelt siklóernyőzésre, és a CX-es oldala nem elérhető (nekem legalábbis nem sikerült - ha valakinek igen, akkor tegye közzé a linket, legyen szíves!).

Újfent méltatnom kell a korábban is ajánlott Haynes-féle könyvet: minden egy helyen van benne, és a hajtáslánccal kapcsolatos adatok korrektek. A gyári könyvben ezen a részen egymást érik az elírások, már-már lehangoló. Tehát csak az 500-as és a 650-es típusok között van különbség, egyazon motorméret esetében a fogszámok ugyanazok elöl-középen-hátul is.

Forrest! Ha ilyesmin töröd a fejed, lehet, hogy érdemesebb lenne a szöghajtásban alkotni vmi újat. Az ottani fogaskerékpár áttételét megváltoztatva minden fokozatban módosulni fog az áttétel. Lehet, hogy ez nem mindenben jó, de egyszerűbbnek tűnik, mint a váltócsere.

Ha Ofapar weboldala nem tér vissza a köztudatba, akkor nagyot veszítünk. De érdemes lehet ezen a webhelyen is tájékozódni, bár közel sem olyan alapos, mint az Ofapar-é volt 1-1 témában: http://cxgl.wikispaces.com/
Üdv.
Pesta

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2511
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1607

#4406

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2013.09.06., pén. 08:22

1606-ra

Koszonom Pesta! Akkor a valtocsererol letettem. Azert a 11%-ert nem eri meg, foleg ha komoly atalakitast igenyel. A szoghajtas attetelenek modositasan gondolkozom.
Koszi meg1x!

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3848
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1608

#4407

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2013.09.06., pén. 09:11

1601-re

tegnap befejeztem a plexim átalakítását (bár reményeim szerint még ez sem a végleges állapot).
A lényeg h az új elrendezés miatt már nincs helyem ahova feltehetném így le kell mondanom a fordulatszám mérő felhelyezésről.
Szóval forrest, részemről ugrott a dolog.
Ha vasárnap megveszed, találkozunk és sikerül találnunk valami helyet neki akkor talán újra indíthatjuk a témát :- )
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3848
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1609

#4408

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2013.09.06., pén. 09:13

1607-re
AZt gondolom h 11% az már említésre méltó.
AKár fordulatban, akár fogyasztásban, akár erőben.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2511
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1610

#4409

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2013.09.06., pén. 09:23

1609-re

Nem keves, de ha nem megy be egyben es faragni kell, akkor inkabb kihagyom. Valszeg ugyanakkor vagy kisebb munkaval llehet attetelezni a szoghajtasnal.
Ha lesz ra idom telen es talalok megfelelo gepmuhelyt ahol megfizetheto aron legyartanak modositott verziot a lenti kerekekbol, akkor ez lesz a megoldas.

gear-setfinal_big41310MG0000-01_6e44.jpg

molicx

1611

#4410

Hozzászólás Szerző: molicx » 2013.09.06., pén. 10:06

1610-Re!
Szia Forrest!
Szerintem 6számjegy alatt ne is nagyon gondolkodj a legyártásra vonatkozóan!/persze ha nem baráti alapon, de talán még úgy sem/moli

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 12 vendég