CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3848
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1612

#4411

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2013.09.06., pén. 10:08

1611-re
Vferi -fel kell kontaktálni.
Ő gyártatta a vezérműlánckereket is és nem 6számjegyű volt.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1991
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1613

#4412

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2013.09.06., pén. 10:17

Mondtam, hogy nem vagyok egy nagy szaki, de ha 11% nem elég és mondjuk 20%-al akarod változtatni és e ezt a szöghajtással, akkor 1esbe többet fogod csúsztatni a kuplungot. Nem lesz erő, szarul gyorsul. a 650 ugyebár ennyivel erősebb az 500-asnál. A kicsi japópapa jól kiszámolta mi-hogy legyen. Lehet azóta jóbb az üzemanyag??nem hinném....

Szerintem és ez az én véleményem, hogy akkor lenne jó ha csak a 4-es és 5-öst faragnád át. Ott kéne a fogaskerekeket változtatni. Egyiket növelni másikat annyival kisebbre mindkét sebességnél. Igyz 4 fogaskereket kellene gyártatni de szerintem nem lesz több mint a ferdefogazatú szöghajtás legyártása, talán kevesebb.

1612-re, tényleg. Nemrég mondta nekem is.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

molicx

1614

#4413

Hozzászólás Szerző: molicx » 2013.09.06., pén. 10:56

1612-re!
Győző!
Most nézz meg egy vez.lánckereket, utána egy szöghajtást, mondjárt látod a külömbséget, ami a legyártását nézve bizony 6számjegyű! :( moli

Pesta
Hozzászólások: 784
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

1615 ... végáttétel módosítása

#4414

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2013.09.06., pén. 20:07

Szia Forrest!

Gondolkodtam ezen a szöghajtás-témán.
Nem egyszerű a helyzet, ugyanis a szöghajtás geometriája eredendően megszabja az áttételt.
Tehát, ha azon módosítani szeretnél, akkor az alábbiakra kell figyelemmel lenni:
1. Kisebb átmérőjű tányérkerékhez hosszítani kell a kardántengelyen, hogy a hajtókerék elérje a tányérkereket.
2. Mivel a kisebb tányérkerék nagyobb szögsebességgel fog forogni (ekkor lesz gyorsabb az áttétel), a hajtókerék ferde (v. íves) fogazásának a szöge, lefutása nem lesz jó.
Az a lényeg, hogy akármelyik részét nem tudod módosítani, csak az egészet egyben. Ettől azonban már valószínűleg sokkal egyszerűbb (kérdés a geometria, a hely, hogy mi fér be) az 500-as váltóban a kiszemelt fokozatok fogaskerék-párjait módosítani. Az egyenes fogazás legyártatása bizonyosan lényegesen olcsóbb.
Üdv.
Pesta

maclas
Hozzászólások: 471
Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

1616

#4415

Hozzászólás Szerző: maclas » 2013.09.07., szomb. 19:04

Szia Győző! Találkoztam 1 SAS-al, :) azt üzente üdvözöl a SAS 7-es, adjam át!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2511
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1617

#4416

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2013.09.08., vas. 12:19

1615-re

Koszi Pesta! Remelem a telen lesz ra idom, energiam utanajarni.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2511
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1618

#4417

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2013.09.08., vas. 12:21

Az egyik szemem sir, a masik nevet, eladtam a Cafe Raceremet ;)

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1991
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1619

#4418

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2013.09.08., vas. 13:44

Végül a csigazabalo vagy valaki más vitte el? Aldomast iszunk rá? :lol:
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2511
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1620

#4419

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2013.09.08., vas. 13:46

1619-re

Motorgyujto szlovak faszikam. Annyira tetszett neki, hogy rendelt is tolem egy bobber epitest :D

molicx

1621

#4420

Hozzászólás Szerző: molicx » 2013.09.09., hétf. 07:58

1616-ra!
Szia Győző!
Én meg a SASOS kettővel motoroztam, és arra a közös megállapításra jutottunk , hogy a cx egy jó motor, mert amit még a Győző sem tud tönkretenni az csak jó lehet! :D ...ja meg üdvözöl!moli

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég